BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] awaria na drodze-wyciek oleju
PostNapisane: 14 września 2009, 09:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 30
Lokalizacja: gorlice
Moje BMW: e36 318 tds
Witam!Byłem w trasie (750km w jedną strone)jak wracałem włączyłem klime na grzanie-poszła najpierw nagrzewnica para w środku wywaliło płyn chłodzący na podłoge w środku...odciąłem ją z obiegu(drewno w przewód i scisnąłem opaską).dolałem wody po jakims czasie opaska pusciła temperatura poszła na maksa zjechałem zaraz...silnik ostygł i zrobiłem to samo znowu zacisnąłem opaske dolałem wody i dalej jechałem...dojechałem tak do domu jakies 400km ,ale jakies 5 km przed domem zaczął gasnąc tak z 4 razy mi zgasł,ale jakos sie dotoczyłem...zostawiłem autko do rana-dzisiaj patrze nie ma oleju w silniku pod autem plama. TERAZ mam pytanie co padło bo nie ma oznak ze to uszczelka pod głowicą-nie ma mleka na korku od wlewu oleju,silnik pracuje równo,nie kopci,węze ok,tylko autko cięzej pali.tych co sie znają prosze o jakies odpowiedzi i porady. Pozdrawiam i z góry dziękuje!


Ostatnio edytowano 14 września 2009, 09:45 przez minek446, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 09:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
jestes przykladem na to jak bardzo silniki bmw sa odporne na :cenzura: :hyhy: mysle ze zajechałeś silnik nie bylo obiegu w układzie chlodzenia zagotowałeś motorek ale ze az tyle kilometrów nawaliłeś potwierdza iz nasze kochane jednostki sa niezniczalne :rotfl:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 09:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
variant napisał(a):
jestes przykladem na to jak bardzo silniki bmw sa odporne na :cenzura: :hyhy: mysle ze zajechałeś silnik nie bylo obiegu w układzie chlodzenia zagotowałeś motorek ale ze az tyle kilometrów nawaliłeś potwierdza iz nasze kochane jednostki sa niezniczalne :rotfl:

nie bądź złośliwy ,kolega tyle kilometrów pruł do domu żeby napisać posta i zapytać się co się mogło stać

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 09:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
zaj.bales silnik :rotfl: , zamiast kolka powinnes polaczyc dwa przewody z nagrzewnicy ze soba zeby byl obieg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: awaria na drodze-wyciek oleju
PostNapisane: 14 września 2009, 10:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
minek446 napisał(a):
TERAZ mam pytanie co padło


padło to jest teraz twój samochód bo go zarżnąłeś - jedź do mechanika na diagnozę bo paść mogło kilkanaście rzeczy

a patrząc po tym co zrobiłes to raczej nie masz wielkiego pojęcia o samochodach wiec i tak sam nic nie ruszysz . . .

następnym razem jak przekalkulujesz to zobaczysz że taniej wyjdzie wziąć lawete niż potem naprawiać zakatowane auto

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 20:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 30
Lokalizacja: gorlice
Moje BMW: e36 318 tds
witam ponownie!dzięki za wypowiedzi!byłem u mechnika :super: ...silnik działa bez zarzutu,wskaznik temperatury w pionie(przepiął przewody od płynu chłodzĄCEGO NA KRUTKO tak jak pisaliscie ze ma byc....oleju dolałem 0,5 litra-tyle wyciekło zlokalizował wyciek... ,uszczelka cała,głowica cała,blok cały!!!przerywał bo w baku mało paliwka było-dotankowałem i pali bez problemu i nie przerywa.... autko mam do jazdy,tylko nagrzewnica do wymiany,i teraz mam pytanie czy moge załozyc nagrzewnice z klimatronikiem i wymienic panel sterujący i czy to bedzie działało ??? klime mam ręczną..... pozdrawiam!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL