BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 15:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] jak z wymianą paska od napędu osprzętu?
PostNapisane: 11 września 2009, 06:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 17
Lokalizacja: BiaÂłystok
powyżej 4,5 rpm piszczy mi pasek od alternatora. czy trudno się go wymienia ? czy to jest jeden pasek ? (mam m20b20 bez wspomy).


Ostatnio edytowano 11 września 2009, 06:51 przez januszb100k, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jak z wymianą paska od napędu osprzętu?
PostNapisane: 11 września 2009, 10:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
januszb100k napisał(a):
powyżej 4,5 rpm piszczy mi pasek od alternatora. czy trudno się go wymienia ? czy to jest jeden pasek ? (mam m20b20 bez wspomy).


Kaszka z mlekiem... 10 min roboty i ze dwa klucze.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 17
Lokalizacja: BiaÂłystok
dzięki,
jeszcze mam pytanko w jakim miejscu jest mocowana pompa wspomy. Po prawej stronie silnika mam jakieś wolne miejsce i chyba 3 otwory na śruby. i czy jeśli kupie pompe i magla ze wspomą to da się to podłączyć bez problemu ? buda 1.6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 19:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
januszb100k napisał(a):
dzięki,
jeszcze mam pytanko w jakim miejscu jest mocowana pompa wspomy. Po prawej stronie silnika mam jakieś wolne miejsce i chyba 3 otwory na śruby. i czy jeśli kupie pompe i magla ze wspomą to da się to podłączyć bez problemu ? buda 1.6


Jak kupisz wszystkie części to założysz bez problemu z lewej strony silnika.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 07:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 17
Lokalizacja: BiaÂłystok
a co jest jeszcze potrzebne poza pompą i maglem ? pompa tylko do paska, 2 przewody do magla ? bo chcę sie zabrać bo troche cięzko skontrować 4,75 obr. jeszcze mam z przodu negatyw to ciężko jak holera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL