BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Kasowanie inspekcji i poblem
PostNapisane: 10 września 2009, 10:09 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 64
Lokalizacja: BUK
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
Witam. przeczytałęm juz kilkaset stron o tym kasowaniu ale u mnie nie działa..
mam Bmw E36 318 1.8 is coupe z 93 roku z klimą i orginalnym alarmem BMW z pilota orginalnego. nie wiem czy ma imobilajzer.. ale próbowałem juz lączyc piny 7 i 19 z zamknietymi drzwiami i na rozne sposoby z ta stacyjką. nie dizła!! ktos na jakims forum pisał ze trzeba alarm oszukac ale nie powiedzial jak to zrobic.. macie jakies pomysły ??

_________________
TM


Ostatnio edytowano 10 września 2009, 11:14 przez talerz1111, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 11:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
zrób tak jak ja robie,podłącz do gniazda kabelki w numer 7 i 19,kabelki weż dłusze tak żeby starczyły do środka auta,wsiądź do samochodu zamknij drzwi ale okno mniej otwarte,przekręć stacyjke w pierwsza pozycje i zewrzyj te dwa kabelki ze sobą na kilkanascie sekund.powinno się udac skasowac inspekcje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 11:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 64
Lokalizacja: BUK
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
ale trzeba podłączyc kabelki do pinow wystających czy do tej wtyczki którą sie wykreca? stacyjka ma byc w 1 pozycji? czyli jeszcze zanim sie włączy zapłon? czy na zapłon juz ustawic?

_________________
TM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 11:58 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Kabelki polaczyc z pinami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 12:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
kabelki wepnij w gniazdo diagnostyczne,tylko się nie pomyl z numerami pinów,dokladnie sprawdź czy dobrze wpiałeś w 7 i 19.a stacyjke przekręć tak żeby zapaliły sie wszystkie kontrolki,tylko nie odpalaj auta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 12:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 703
Lokalizacja: wlkp
Powiedz gdzie Ty to wpinasz w ogóle. U mnie nie ma wystających pinów w gnieździe, tylko w tej wtyczce co się ją zakręca, w gnieździe są dziury na piny z wtyczki. Połącz 7 i 19 i dopiero włącz zapłon.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 12:40 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Pewnie gniazdo starszego typu, w takim razie trzeba polaczyc dziury.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 12:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
93 rok więc gniazdo nowsze, rób tak jak tu piszą http://www.epwik.com.pl/bmw/serwis.htm

z tym że zamiast dawać pin 7 z 19 zewrzyj pin 7 z masą np. do śruby od mc persona.
być może w gnieździe nie ma dobrej masy. U mnie tak było i tylko w ten sposób udało się skasować inspekcję.
pozdro

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 12:56 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 64
Lokalizacja: BUK
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
koło bezpieczników od strony kierowcy jest gniazdo z wtyczką. jak odkrece wtyczke to mam w rece wtyczke z dziurami ponumerowane a przy bezpiecznikach zostaje gniazdo z pinami ( fachowo mozna nazwac pewnie odwrotnie bo jak dziury to gniazdo a jak piny to wtyczka) ale mniejsza z tym wpinac do tej czesci co zoastaje przy bezpiecznikacgh czy do tej co jest na przewodzie idącym az na 2 strone samochodu ??

_________________
TM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 12:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 293
Lokalizacja: Gostynin/Plock
Moje BMW: e36 Touring
Kod silnika: m52b28 :)
Garaż: http://www.thebestof.com.pl/zgloszenia_ ... php?id=162
Obrazek

_________________
Tuleje poliuretanowe !! www.mpbs.pl Zniżki dla forumowiczów! www.mpbs.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 13:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 703
Lokalizacja: wlkp
talerz1111 napisał(a):
koło bezpieczników od strony kierowcy jest gniazdo z wtyczką. jak odkrece wtyczke to mam w rece wtyczke z dziurami ponumerowane a przy bezpiecznikach zostaje gniazdo z pinami ( fachowo mozna nazwac pewnie odwrotnie bo jak dziury to gniazdo a jak piny to wtyczka) ale mniejsza z tym wpinac do tej czesci co zoastaje przy bezpiecznikacgh czy do tej co jest na przewodzie idącym az na 2 strone samochodu ??


No ja mam tak samo, ale obok mam drugie gniazdo w którym dziury do pinów mam w gnieździe a piny we wtyczce i to właśnie nim kasuję inspekcję i nigdy nie miałem z tym problemów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 13:04 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 64
Lokalizacja: BUK
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
ok bede dzis sprawdzał. a z innej beczki .. kolega ma 316 i dzis mi dzowni ze mu temp wody skoczyła na czerwone pole ale woda sie noe gotuje.. pewnie czujnik. ale chyba sa 2? jeslimozna wiedziec gdzie sa? jaksie je demontuje ? albo jaksprawdzic czy to na pewno czujnik szlak trafił..

_________________
TM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 13:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
guzior napisał(a):
w takim razie trzeba polaczyc dziury.
tylko i wyłącznie..

tu akurat podłączone kable do diagnozowania, ale tak to mniej więcej wygląda..szukamy 9 i 17 i łączymy drucikiem, potem przy zamkniętych drzwiach przez otwarte okno włączamy ZAPŁON (nie odpalamy silnika) i po 12s. wyciągamy druciki, gasimy zapłon..musi działać
Obrazek

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 13:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 64
Lokalizacja: BUK
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
takie gniazdo to ja mam po 2 stronie.. tzn od pasazera. a klolo bezpiecznikow jest tez takie ale ma wiecej pinow. dzis sprawdze to co teraz pokazałes

_________________
TM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 05:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 64
Lokalizacja: BUK
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
DanyU pomogłes ze zdjęciem bo wpinałem sie nie do tej kostki.. faktycznie zadziałało ale nie do końca.. kontrolki od oleju ( te zielone teraz wszystkie świecą) ale inspekcja tez jeszcze świeci.. przetrzymywałem ten czas nawet do ponad minuty ale i tak nie chce zgasnąc.. co zrobić ???? (na wyświetlaczu pali sie zegarek inspection i pod spodem te zielone kwadraciki)

_________________
TM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 64
Lokalizacja: BUK
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
i co ? nikt juz nie doradzi? czy to tak ma być? czy jechac gdzies do servisu i zaplacic moze z 100 zł za 5 min roboty? pomożcie!!

_________________
TM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 11:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
nie 100 zł tylko 10 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 11:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 703
Lokalizacja: wlkp
talerz1111 napisał(a):
DanyU pomogłes ze zdjęciem bo wpinałem sie nie do tej kostki.. faktycznie zadziałało ale nie do końca.. kontrolki od oleju ( te zielone teraz wszystkie świecą) ale inspekcja tez jeszcze świeci.. przetrzymywałem ten czas nawet do ponad minuty ale i tak nie chce zgasnąc.. co zrobić ???? (na wyświetlaczu pali sie zegarek inspection i pod spodem te zielone kwadraciki)


A świecą sie cały czas po odpaleniu? czy jak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 13:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
talerz1111 napisał(a):
(na wyświetlaczu pali sie zegarek inspection i pod spodem te zielone kwadraciki)
Zrób to samo ale przytrzymaj 2 sekundy :cwaniak: zgaśnie zegarek, a kwadraciki palą się tylko zielone, przez chwilę po odpaleniu auta, potem gasną. Tak być powinno.

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Kasowanie inspekcji i poblem
PostNapisane: 23 sierpnia 2011, 15:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 15
Moje BMW: F31
Kod silnika: N47n
Witam kolegów!
Wiem że to tłumaczycie w 30 tematach z których każdy ma po 10 stron ale ja dalej nie potrafie zkminić.

Mam BMW320 z 1994 roku. Silnik M52b20.

Z tego co piszecie jest wtyczka po lewej stronie i ją znalazłem. Cały mój problem polega na tym ze nie mam pojęcia co z czym i w jaki sposób połączyć;/ Jak znaleźć ten 9 i 17?
Mam jeszcze inny problem który może kolidować.
El. Szyby nie działają mi przy zamkniętych drzwiach;/
Prosiłbym kogoś cierpliwego o pomoc. Z góry dziękuje.

_________________
było e36 m50b20 150ps
było e87 m47 163ps
jest f31 n47n 184ps


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL