BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 21:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] problem z wiatrakiem
PostNapisane: 10 września 2009, 07:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: TWA
Moje BMW: e30 Turing
Kod silnika: m40b16
Koledzy znajomy na e36 compakt 1.6i nie wiemy jak powinien sie zachowywac prawidłowo wiatrak czy powinien chodzic od poczatku i czy pozniej sie zatrzymuje? (Teraz chodzi od poczatku a jak sie doda duzo gazu to mocno szumi nawet przy zamkniętej masce.

_________________
WojtekK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 08:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 22
Lokalizacja: LESZNO
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M52B28
Może visco jest uszkodzone i ktoś zblokował je na stałe.

_________________
Jest
E39 530d ÂŚnieÂżynka ;)

ByÂło
- E28 524td
- E30 318i M10
- E30 318i M40
- E36 318is


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 08:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
To że chodzi od początku to dobrze, bo tak musi. To nie wiatrak elektryczny , który załącza się po osiagnięciu odpowiedniej temp.

Sprawdź jak zachowuje się wisko na zimym i nagrzanym silniku. Zobacz czy są jakieś różnice w prędkości obrotu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 21:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: TWA
Moje BMW: e30 Turing
Kod silnika: m40b16
No no tam cos majsterkowal. Powiedzcie czy mozna jezdzic z takim stanem? Dodam jeszcze ze wskazówka bardzo szybko pokazuje pionową temp ale nie drgnie ani razu (chyba powinna na chwilke oparc i sie podnieść gdy obieg chodzi czy jakos tak?)

_________________
WojtekK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 21:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Możesz jezdzić z takim zblokowanym wiatrakiem bez problemu. Wskazówka ma dojść do pionu i sie nie ruszać ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 21:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 703
Lokalizacja: wlkp
Wskazówka powinna płynnie dojść do pionu i się zatrzymać. Sprawdź na zimnym silniku czy dasz radę zatrzymać wiatrak, ale nie próbuj ręką, raczej jakimś kartonem czy czymś żeby nie połamać ani rąk ani wiatraka, na zimnym powinien się zatrzymać. A to że chodzi cały czas to normalne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL