BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 10:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] czy oplaca sie konsrewowac podwozie na zime ???
PostNapisane: 11 września 2009, 19:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ToruĂą
witam wlasnie mam dylemat bo nie wiem czy konserwowac podwozie na zime znajomy powiedzial ze moge to drobic barankiem do progow tak zwany Bitex , co o ty myslicie ????

_________________
sk84live


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 19:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
kazda konserwacja samochodu przed zima jest ok
tak mi sie wydaje... tym bardziej w polsce gdzie w zime tyle soli na drogach

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 20:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 449
Lokalizacja: Garwolin
Moje BMW: e60 3.0d
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: było e36 i e46 a jest e60 :)
tylko porządnie przemyć nitrem przed malowaniem i wyszorować szczotą tam gdzie widać coś złego to do żywego … no i dokładnie pomalować …

No i najlepiej zakonserwować taką gumą maluje się pistoletem pod kompresor …
Biteks jest gorszy

_________________
Obrazek
Jest e60 2004r 3.0d 218hp.......................BYŁO e46 i e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 21:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
jaks ie ta guma nazywa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 21:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Nie opłaca się. Fabryczna konserwacja jest na tyle dobra, że przeżyje mechaniką auta. Pospolite auta dożywają 18 roku życia i idą na złom.

_________________
Stop tandecie! Stop ró¿owym wdziankom:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 22:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem - gowno prawda z tym co jakub pisze - merole juz w piatym roku rudzieja - poza tym to gdzie ty zyjesz - skoro na drodze smigaja jeszcze maluchy czy golfy 2 - konserwuj i wlasnie zdecydowanie przed zima -umyj jesli masz mozliwosc od dolu - obejrzyj czy nie ma uszkodzen rdza itp -jesli sa oczysc jesli trza zaspawaj dziure - podklad farba i ten slawny baran - przejrzyj przewody hamulcowe - konserwuj -sam bedziesz zadowolony i byc moze przyszly nabywca-pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 08:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Popieram przedmowce w 100% . Co roku moze nie trzeba konserwowa podwozia ale co jakis czas gdy w podwoziu sa jakies ubytki konserwacji , przetarcia itp to warto sie tym problemem zajac .

Pozdro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 09:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Ty janosikowy hamuj język, dobrze?

Chcecie złom konserwować to sobiekonserwujcie.

_________________
Stop tandecie! Stop ró¿owym wdziankom:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 09:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
hehe ale nie zmienia to faktu , ze dzieki konserwacji ten tzw. złom dłuzej nadaje sie do uzytku.


Ostatnio edytowano 12 września 2009, 09:50 przez Reeper, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 09:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Dokladnie, oplaca sie konserwowac...tylko nie bitexem...najlpiej jakis specyfik na bazie gumy kauczukowej...ja ostatnio uzywalem srodki firmy Uvex (angielska firma jakas) lub cos ze srodkow BOLL...najpierw zdrapalem ruda, potem nalozylem troche brunoxa i na to 2-3 warstwy "baranka" i moge spac spokojnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 09:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 449
Lokalizacja: Garwolin
Moje BMW: e60 3.0d
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: było e36 i e46 a jest e60 :)
to się nazywa chyba UBS Baranek :zawstydzony:

i maluje się specjalnym pistoletem ...

to jest najlepsze :ok:

_________________
Obrazek
Jest e60 2004r 3.0d 218hp.......................BYŁO e46 i e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: czy oplaca sie konsrewowac podwozie na zime ???
PostNapisane: 12 września 2009, 14:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
duffs10 napisał(a):
witam wlasnie mam dylemat bo nie wiem czy konserwowac podwozie na zime znajomy powiedzial ze moge to drobic barankiem do progow tak zwany Bitex , co o ty myslicie ????


pewnie ze sie opłaca, ja już u siebie częściowo zadziałałem tam gdzie zlokalizowałem jakies ogniska rdzy szczotka druciana w ruch (podklad-bogaty w cynk i nawierzchniowa farba oczywiscie to musi grać z sobą) no i konserwacja

w mojej galerii zobaczysz fotki z tej operacji

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 08:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 149
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy
Moje BMW: E36 316i
Kod silnika: M43
A zdejmował ktoś z was te nakładki plastikowe na progi w E 36 w celu zakonserwowania progów? Jak wygląda taki demontaż,czy te nakładki są mocowane na jakieś spinki czy jak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 10:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
jak jest jeszcze co to nawet trzeba
a jak są już dziury to nie ma sensu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL