BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2024, 20:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] jak jest montowana flansza w dyfrze ?
PostNapisane: 27 października 2009, 20:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
witam jak w temacie to znaczy mam zamiar zmienic u siebie dyfer mam drugi ale bede musial przelozyc flansze boczne od siebie i pytanie jak je sie demontuje i montuje ? czy musze kupic jakies o-ringi czy cos. Jakis krotki opisik jak mozna chial bym to sprawnie zrobic wiec prosze o rade z gory dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 20:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
jezeli chodzi o zabieraki polosi to sa na wcisk z zabezpieczeniem sprezynowym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 20:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Flansze, po odpięciu półosi wychodzą poprzez i wypchniecie(nie są niczym skręcane)
dezeli nic Ci nie cieknie to nie musisz żadnych o ringów zmieniać ;)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 21:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
ok o to mi chodzilo dzieki chlopaki :super:

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 21:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
COUPE napisał(a):
Flansze, po odpięciu półosi wychodzą poprzez i wypchniecie(nie są niczym skręcane)
dezeli nic Ci nie cieknie to nie musisz żadnych o ringów zmieniać ;)


Wszystko sie zgadza, ale nie zawsze są skłonne do opuszczenia dyfra. Najlepiej podważyć je dwoma srubokrętami a wbijac gumowym młotkim kręcąc nimi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 21:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Cytuj:
Wszystko sie zgadza, ale nie zawsze są skłonne do opuszczenia dyfra. Najlepiej podważyć je dwoma srubokrętami a wbijac gumowym młotkim kręcąc nimi.

W takich sytuacjach to tak... :ok: Ja tam kiedyś zaparłem sie jakąś 13 oczkowa, bo to miałem pod ręka :hyhy: ale ogólnie problemów większych nie ma z ich wyjęciem ;)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 21:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
Grzesiek_boss napisał(a):
COUPE napisał(a):
Flansze, po odpięciu półosi wychodzą poprzez i wypchniecie(nie są niczym skręcane)
dezeli nic Ci nie cieknie to nie musisz żadnych o ringów zmieniać ;)


Wszystko sie zgadza, ale nie zawsze są skłonne do opuszczenia dyfra. Najlepiej podważyć je dwoma srubokrętami a wbijac gumowym młotkim kręcąc nimi.
ale kolega niepytal czy latwo sie je wyciaga , pytal tylko jak je wyjac :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 21:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
gosc4x4 napisał(a):
ale kolega niepytal czy latwo sie je wyciaga , pytal tylko jak je wyjac :hyhy:

Fakt, no ale chociaż przyda sie komuś na zaś :D
A tutaj szczegółowo sfotografowane jak sie wyjmuje flansze...(e30, ale podobnie jak w e36) (zdjęcia od 1 do 4) ;)
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=39599

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL