BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2025, 03:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Dziwne zachowanie wskażnika poziomu paliwa
PostNapisane: 20 lipca 2009, 18:48 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 82
Lokalizacja: Wadowice
Moje BMW: E30
Kod silnika: M40B18Kat
Witam Dzisiaj zauważyłem że wskaźnik poziomu paliwa zaczął się dziwnie zachowywać tzn. raz pokazuje 40L a zaraz 20L I tak sobie lata po skali Czasami nawet nie drgnie z pozycji 0 Prosiłbym o jakieś sugestie jak się za to zabrać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 20:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
sprawdź kabelki przy pływaku mogą nie łączyć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 20:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
albo sam pływak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 22:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
tonej napisał(a):
albo sam pływak

i co na tym pływaku zobaczy? :27: :27:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 16:43 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 82
Lokalizacja: Wadowice
Moje BMW: E30
Kod silnika: M40B18Kat
Jakiś czas temu chciałem sprawdzić czy działa mi kontrolka rezerwy. W tym celu rozebrałem tylną wykładzinę itd. Okazało się że jest ok Wszystko poskręcałem tak jak było. I teraz takie coś Perspektywa ponownego rozbierania tego wszystkiego mnie dobija Ale dziwi mnei że tak poprostu zaczął szwankować W baku jest coś koło 15 litrów Zatankuje więcej paliwa i zobaczę co się będzie działo Tylko teraz tak Tam śa dwa pływaki Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie czy dany pływak jest zepsuty ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 21:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Sosnowiec
Mam dokladnei ten sam problem
jak cos zaradzisz to napisz:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 21:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 616
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Ja też mam problem ze wskaźnikiem i ze świecącą rezerwą.
Daj znać jak coś wymyślisz ;)

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=53210


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 22:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 82
Lokalizacja: Wadowice
Moje BMW: E30
Kod silnika: M40B18Kat
W pierwszej kolejności muszę poszukać odpowiedniej literatury w której będzie informacja na temat prawidłowej rezystancji pływaka Jak ją znajdę to zabieram się za demontaż tylnej wykładziny Jak coś będę działać to napiszę co i jak :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 12:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 82
Lokalizacja: Wadowice
Moje BMW: E30
Kod silnika: M40B18Kat
bakel napisał(a):
Mam dokladnei ten sam problem
jak cos zaradzisz to napisz:D


Bartosz_E30 napisał(a):
Ja też mam problem ze wskaźnikiem i ze świecącą rezerwą.
Daj znać jak coś wymyślisz ;)


Witam Dzisiaj rozebrałem "pływaki" w baku I okazało się że jeden z nich jest zepsuty Awarii uległ ten który jest sam bez pompki paliwa Urwał się jeden z drucików po których przesuwa się pływak i w którym płynie prąd Na tą chwilę wszystko zamontowałem tak jak było i jestem na etapie szukania pływaka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL