BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 18:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M52b28 na M54B30 w E36 Pytanie o elektryke itp
PostNapisane: 15 września 2009, 08:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Na dniach bede s wapowal w swoim e36 2.8 silnik z e46 3.0 czyli jak wiadomo m54b30

I tu mam pytanka wszystko ogarnmiemy sami tylko auto pojedzie na elektryle do Łodzi prawdopodobnie do Pawła

Ma ktos jakies doswiadczenie z programem od Pawła ? Bo zastanawia mnie czy warto zdejmowac sondy, blokowac błedy i zwalac calkowicie EWS oraz ladowac program.

Slyszalem wiele oponi ze ten program nic nie daje i tak samo odradzano mi zdejmowanie sond oraz ews-u

Bede wdzieczny za jakies obiektywne opinie od sob ktore cos wiedza na ten temat albo maja taki silnik w swoim aucie

Z tego cos ie orientowalem to jedyne problemy mechaniczne to : przedluzenie weza od wspomagania oraz pzrerobka weza od chlodnicy (wsadzenie 3nika aby waz podlaczyc pod nagrzewnice bo w e46 jest to troszeczke inaczej rozwiazane) Reszta podobno pasuje P&P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 12:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
ja bym na Twoim miejscu starał sie zachowac jak najwiecej z oryginału

wywalenie sond i katów + program daje ponoć 250km, 19km ekstra, czyli 8% ogółu, wynik śmieszny, a taki swap pali więcej beny niż M50B25

jak wsadziłes 2.8 3.0 tez wsadzisz, elektryków juz masz więc tylko robić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL