BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 22:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Co to za wtyczka?
PostNapisane: 17 września 2009, 16:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
Witam!

Mam BWM 320 e36 vanos, benzyna 95 r. Niedawno odebrałem auto od mechanika po zplanowaniu głowicy, wymianie uszczelek, termostatu i viska. Miałem problem z grzaniem się silnika. Teraz już mi się nie grzeje, ale silnik nie pracuje równo, gaśnie. Po odpięciu przepływomierza lepiej się zachowuje ale po zagrzaniu raz go szarpnie a później nie ma czym jechać. Tak jakby nie wszystkie gary pracowały. Wcześniej przed remontem raz na jakiś czas tak się zdarzało, że silnik tracił moc po zagrzaniu ale pracował równo. Teraz mechanik powiedział, że przepływomierz jest do wymiany i że jest problem z elektryką. Wczoraj znalazłem niepodpiętą wtyczkę którą nie wiem gdzie trzeba wpiąć (na zdjęciu niżej). Mechanik twierdził, że przed remontem głowicy ta wtyczka również nie była podpięta. Dziwne jest to, że nie jest wcale zabrudzona w środku. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć od czego jest ta wtyczka i czy przez to m.in. silnik pracuje nierówno? Czy to jest może wtyczka do czujnika temp silnika?

[center]Obrazek

Obrazek[/center]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 18:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
To jest prawdopodobnie wyczka od Vanosa. Pod kolektorem na środku jest mocowanie i na nim dwie takie same wtyczki. Pewnie jedna jest odpięta. Bylem u siebie zobaczyc (2,0 z 96roku) i czujnik temp silnika ma okragla wtyke a ta mi pasuje idealnie na Vanosa. Nic wiecej nie znalazlem podobnego z taką izolacją kabla. Popatrz dokladnie od przodu pod kolektor ssacy w okolicach krokowegi ;) Jak chcesz to mam zdjecia ale troche ciemne wiec narazie nie wrzucam.

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 18:54 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
BetaBoy jeżeli możesz to zapodaj te zdjęcia. Myślisz, że podłączenie tej wtyczki rozwiązało by częściowo problem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 19:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
BetaBoy napisał(a):
Pod kolektorem na środku jest mocowanie i na nim dwie takie same wtyczki. Pewnie jedna jest odpięta.


A to nie są wtyczki od położenia wału i położenia wałka rozrządu? Bez czujnika wału nie pojedzie, a bez czujnika wałka? Ja stawiam na czujnik wałka :)

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 19:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
seba788 napisał(a):
BetaBoy jeżeli możesz to zapodaj te zdjęcia. Myślisz, że podłączenie tej wtyczki rozwiązało by częściowo problem?

tak jak piszą koledzy to jest wtyczka cewki Vanosa
ale to nie rozwiąże problemu
podłącz auto pod kompa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 21:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
seba788 napisał(a):
BetaBoy jeżeli możesz to zapodaj te zdjęcia. Myślisz, że podłączenie tej wtyczki rozwiązało by częściowo problem?
Nie jestem przekonany, ze rozwwiaze to problem ale podlaczyc i tak trzeba, wiec bedzie wiadomo :)
Zdjecie już zrobilem porządne z lampą:
Obrazek

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL