BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 22:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Luz na przekładni
PostNapisane: 14 marca 2007, 16:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: KrakĂłw
Witam
mam E36 1.6 naprawiam zawieszene i nagle okazało się że mam dość sporawy luz na przekładni kierowniczej, Chciałem żeby mechanik ją zregenerował ale on powiedział że
BMW mają problemy z przekładniami i nic mi to nie da bo za 5 tyś km będzie to samo.
Czy to jest prawda?? Czy to mój mechanik ściemnia? I co zrobić w takim przypadku z tą
przekładnią??
Proszę o pomoc :zalamany:


Ostatnio edytowano 14 marca 2007, 18:00 przez Paweł24, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2007, 16:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
mozesz sprobowac regeneracji w profesjonalnym zakladzie jedynie gdy ktos da Tobie na to gwarancje.pozostaje ci szukac w dobrym stanie co nie bedzie latwe...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2007, 17:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 106
Lokalizacja: RzeszĂłw
Proponuję zmienić mechanika bo wali ci sciemę.Po pierwsze przekładnie się regeneruje i nawet nie potrzeba do tego warsztatu oczywiście jak nie jest bardzo zurzyta.Są w sprzedaży komplety uszczelniajace do przekładni,ja u siebie wymieniałem sam i teraz jest suchutko.Za komplet uszczelniający zapłaciłem 130zł. + od razu zmieniłem olej w przekładni.Luz na przekładni da się skasować.Wejdz pod samochud na przekładni powinna być tabliczka znamionowa odpisz nr. zadzwoń do sklepu i zapyjaj o komplet uszczelniający.Powodzonka. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2007, 17:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 106
Lokalizacja: RzeszĂłw
Jeżeli nie ma wyciekó z tej przekładni to wyctarczy skasowac luz sądzę, że nie powinna być tak zjechana żeby sie nie dało.Moja Bunia ma już 340000 tyś.i po rozebraniu przekładni wystarczyło ją tylko uszczelnic.Zero zużycia. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL