BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 22:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] kasowanie inspekcji i ciemno, nie odpala
PostNapisane: 24 września 2009, 16:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
panowie przed chwila chcialem skasowac inspakcje i zwarlem pin 7 z masa ale nie w zlaczu diagnostycznym tylko w tym zlaczu co jest obok( takie samo tylko pinow wiecej) bo tamto nie dzialalo i nagle ciemno na konsoli. przy zaplonie nie ma nawet gongu tylko przebieg sie swieci. co jest grane????????

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 16:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Bielsko
Kod silnika: M52B25
Kiedyś facet od BMW powiedział mi że tak sie nie kasuje inpekcji, to tego jest specjalny przyrząd, bo później padają sterowniki

_________________
BMW - Bandyci MajÂą Wszystko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 16:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
wez mnie nawet nie strasz :/ panowie pilna sprawa jak macie jakies pomysly to piszcie bo nie mam nawet czym do pracy pojechac :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 16:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Bielsko
Kod silnika: M52B25
Zacznij od bezpieczników to najprostsze i sprawdz czy jak poruszasz stacyjka w pozycji zapłon czy moze tam cos nie łączy

_________________
BMW - Bandyci MajÂą Wszystko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 17:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
stacyjka ok na wszystkie mozliwe sposoby nia ruszalem i ciemno ;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 17:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
sprawdziłeś bezpieczniki?

a z drugiej strony w jaki sposób dobrałes się do tego złącza obok diagnostycznego?

ja zainwestowałem w tą zabawkę http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=147

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 17:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
bezpieczniki tez ok. no chyba ze jakies pominalem ale sprawdzalem pod maska i pod tylnim fotelem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 17:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
prawdopodobnie po sterowniku
podłącz pod kompa i będziesz wiedział na 100%


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
abylby ktos tak dobry zeby zerknac w schematy elektryczne do czego jest pon 7 z zlaczeniu wiazki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: krk
http://www.epwik.com.pl/bmw/serwis.htm prosze Cie uprzejmie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Bielsko
Kod silnika: M52B25
krilan napisał(a):


Dokładnie coś takiego ten mechanik mi pokazywał i mówił że jak sie kasuje drutem do masy to psują sie sterowniki, mówił że ewentualnie można do pin 7 i masa podłączyc żaróweczke, tzw probówke jak sie dawno temu w maluchach ustawiało zapłon, wtedy podobno amperaż jest zbliżony jak w tym urządzeniu do kasowania.

_________________
BMW - Bandyci MajÂą Wszystko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
Kasować w ten sposób można bez problemu z dwoma małymi wyjątkami. Robimy to zawsze przez próbówkę a nie samym kablem, po drugi lepiej spojrzeć 100 razy czy wtykamy w dobry pin! Sprawdz dokładnie bezpieczniki. Zdemontuj osłonę pod maską tą pod którą są sterowniki. Tam też masz dodatkowe bezpieczniki. Obstawiam że któryś uwaliłeś. Nie wierzę że padł sterownik. Nie masz poprostu zasilania po stacyjce. Gdyby padł sterownik były by takie kontrolki jak np olej czy ładowanie. Auto by kręciło przynajmniej ale nie odpalało, no chyba że immo padło by. Masz na 100% brak fazy do stacyjki. W skrzynce ze standardowymi bezpiecznikami nie masz co szukać tam nie wydaje mi się żeby coś się uwaliło. Interesują Cię sterowniki pod machą i zajrzyj pod kanapę tylną. Tam też coś moze być.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
A ja proponuje najprostrze rozwiązanie.. Może poprostu zresetuj Kompa?

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
reset nic nie pomaga. jednak nie jest lekarstwem na wszystko :p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Rek1n82 napisał(a):
reset nic nie pomaga. jednak nie jest lekarstwem na wszystko :p

A szkoda :( A może akumulator się rozładował :P

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
pod obudowa sterownikow sa tylko 3 przekazniki nie ma bezmiecznikow. sa nowe objawy. teraz przy kreceniu kluczykiem w stacyjce kilka razy blysna mi pasek inspekcji ale na pol sekundy czyli gdzies styk jest ale raz na jakis czas. przebieg po przekreceniu stacyjki sie swieci normalnie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Rek1n82 napisał(a):
pod obudowa sterownikow sa tylko 3 przekazniki nie ma bezmiecznikow. sa nowe objawy. teraz przy kreceniu kluczykiem w stacyjce kilka razy blysna mi pasek inspekcji ale na pol sekundy czyli gdzies styk jest ale raz na jakis czas. przebieg po przekreceniu stacyjki sie swieci normalnie

Dokładnie wczoraj kumpel opowiadał mi że u ojca w pasacie miał problem gdy, przekrecal stacyjke w pozycje "zapłon" kontrolki wariowały mrugały itd..
Podłaczył pod kompa okazało się że za mały prąd.. Po czym okazało sięże kabelek od masy sie odłączył tak sam od siebie.. :/
A więc sprawdź czy masz odpowiedni prąd na stacyjce..

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL