BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 00:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Strzały i rozrywanie gum dolot LPG
PostNapisane: 24 września 2009, 23:22 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: POSEN
A więc u mnie w dolocie tworzy się dziwne ciśnienie jeszcze przed przepływką że rozrywa gumę lub wyskakuje krokowiec(czasem też za przepławką i wysadza puchę filtra powietrza), obrywają najsłabsze punkty. Dzieje się to na obrotach( nie na wolnych). Nie mam już siły łatać gum itp. Co to może być? Auto to e34 z silnikiem 3.0 z 89r. A autko jeździ i odpala tylko na LPG bo pompa paliwowa zepsuta. Może to być wina nieszczelnego układu dolotowego czy może jakiś powinien być jakiś upust tego ciśnienia? Z góry dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 07:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
much@ napisał(a):
A więc u mnie w dolocie tworzy się dziwne ciśnienie jeszcze przed przepływką że rozrywa gumę lub wyskakuje krokowiec(czasem też za przepławką i wysadza puchę filtra powietrza), obrywają najsłabsze punkty. Dzieje się to na obrotach( nie na wolnych). Nie mam już siły łatać gum itp. Co to może być? Auto to e34 z silnikiem 3.0 z 89r. A autko jeździ i odpala tylko na LPG bo pompa paliwowa zepsuta. Może to być wina nieszczelnego układu dolotowego czy może jakiś powinien być jakiś upust tego ciśnienia? Z góry dzięki za pomoc.

Zapewnie Kolego, masz gaz 1 generacji i hmm "cofa Ci się Gaz" powodując wybuch.
W nowszych instalacjach są instalowane tzw. Gwizdki które robią ulot...
A wygląda on tak:
http://www.swistak.pl/a4843221,Bezpiecz ... chowe.html

Wronas, Pan pisze w sprawie pomocy, a nie oczekuje na twoje lakoniczne wypowiedzi.. Jeśli masz pisać pierdoły to nie pisz nic.
Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 07:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 2007r
Kod silnika: 320D 163PS
same gwizdki tylko stłumią wybuch, czasem tez nie do końca.
a najlepiej znaleźć przyczyne strzałów, od regulacji po wymiane filtrów, kabli, świec czy parownika.
jesli instalacja ma przelatane ponad 150 tyś to radziłbym ją wymienić na nową, parownik juz za pewne nie wydaje
pozatym instalacja gazowa "na palniku" czyli z mikserem w dolocie jest dośc wadliwa. jesli chcesz jeździć na lpg z kultura pracy jak na PB to ratuje tylko sekwencja, lecz wtedy musisz doprowadzic silnik do stabilnej pracy na benzynie zeby wyregulowac LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 09:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 76
Lokalizacja: Kochłowice
Moje BMW: E34 525iA
Kod silnika: M50B25
CobraKlb napisał(a):
much@ napisał(a):
A więc u mnie w dolocie tworzy się dziwne ciśnienie jeszcze przed przepływką że rozrywa gumę lub wyskakuje krokowiec(czasem też za przepławką i wysadza puchę filtra powietrza), obrywają najsłabsze punkty. Dzieje się to na obrotach( nie na wolnych). Nie mam już siły łatać gum itp. Co to może być? Auto to e34 z silnikiem 3.0 z 89r. A autko jeździ i odpala tylko na LPG bo pompa paliwowa zepsuta. Może to być wina nieszczelnego układu dolotowego czy może jakiś powinien być jakiś upust tego ciśnienia? Z góry dzięki za pomoc.

Zapewnie Kolego, masz gaz 1 generacji i hmm "cofa Ci się Gaz" powodując wybuch.
W nowszych instalacjach są instalowane tzw. Gwizdki które robią ulot...
A wygląda on tak:
http://www.swistak.pl/a4843221,Bezpiecz ... chowe.html

Wronas, Pan pisze w sprawie pomocy, a nie oczekuje na twoje lakoniczne wypowiedzi.. Jeśli masz pisać pierdoły to nie pisz nic.
Pozdrawiam


Niekoniecznie 1 generacji 2-gie generacje też miały tzw. "gwizdki" tak jak u mnie wiec nie wiadomo co jest u kolegi pod maską :P
Proponuje wizytę u gazownika i regulacje gazu i wymianę filtra to powinno pomóc. Pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 13:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
DamianR6 napisał(a):
Niekoniecznie 1 generacji 2-gie generacje też miały tzw. "gwizdki

A możesz mi napisać gdzie ja napisałem że w 1 one były?

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 14:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 76
Lokalizacja: Kochłowice
Moje BMW: E34 525iA
Kod silnika: M50B25
Cytuje "Zapewnie Kolego, masz gaz 1 generacji i hmm".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 14:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
DamianR6 napisał(a):
Cytuje "Zapewnie Kolego, masz gaz 1 generacji i hmm".

I Gdzie tu jest napisane że w 1 generacji bylu gwizdki ?

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 18:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 76
Lokalizacja: Kochłowice
Moje BMW: E34 525iA
Kod silnika: M50B25
Mateusz czytaj ze zrozumieniem ja nie stwierdzam ze ty powiedziałeś ze w pierwszej generacji tylko były gwizdki. Chodziło mi o to ze stwierdzasz od razu ze kolega ma I generacje a najpierw trzeba go o to zapytać żeby wyciągnąć odpowiednie wnioski i pomóc koledze. Zakończmy tą konwersacje bo nie jest na temat.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL