BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 14:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 2.0 benzyna zaczął pracować jak diesel, co to jest?
PostNapisane: 24 lipca 2009, 21:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 153
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gniewkowo
Moje BMW: E39,523i,Sedan,2,5i.
Kod silnika: M52TUB25
Witam. Natomiast mój kolega w swoim E36 320/benzyna, 97r ma następujący problem, jego silnik zaczął pracować jak diesel(tzn pojawił się dźwiek pracy taki jak diesla) co może być przyczyną? Czy jest możliwe, że jest coś z rozrządem? (zawory, popychacze, wałki rozrządu, łańcuch) ? Dziekuje za odpowiedzi i rady. Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 24 lipca 2009, 23:16 przez Malas, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Zielona GĂłra
Pierwsze kroki powinien kierować do swojego mechanika. Prędzej czy później tam wyląduje.
Niema co czekać na opinie z forum.
Powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
jakieś nagranie by się przydało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Sprawdź poziom oleju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 01:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
dokladnie najpierw sprawcie olej tak jak BRAWET pisze, a jezeli wszystko jest w normie to hudraulika padla i zawory klepia :znudzony: :znudzony:

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 12:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 153
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gniewkowo
Moje BMW: E39,523i,Sedan,2,5i.
Kod silnika: M52TUB25
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i podpowiedzi, ale sprawdziło się to, że kolega miał za niski stan oleju ;-\ ;-| :wstyd: .....na moje to takie sprawy się monituje często by się nie okazało , że silnik się przytrze i reszta razem z nim ;-|.... Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL