BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 20:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Linka gazu E36 1.8 is
PostNapisane: 20 października 2009, 20:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: Zgorzelec
Witam, wymieniłem wczoraj linkę gazu na nową, poprzednia się zerwała. Dzisiaj odebrałem auto od mechanika i pedał gazu chodzi bardzo twardo, opornie, co więcej po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu pedału gazu przy zamianie biegu, gaz nie odchodzi do końca. Czym to jest spowodowane? Nowością linki? Czy można to wyregulować jakoś? Czy samo z czasem minie i pedał gazu będzie chodzić normalnie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 23:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 492
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E34 Touring
Kod silnika: M50B20
W pancerzu musiał się przytrzeć, najlepiej strzykawką troszkę oleju mu siknąć do środka.. ;)
A jak palcami naciskasz dźwignię przepustnicy to chodzi lekko?
pzdr

_________________
Fun for ride...only with BMW :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 06:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
sprawcz czy ci pancerza nie zagieli przesmaruj musi luzno brykac bo karasz w taki sposob sprzeglo. i nie zycze zeby sie zaciela przy wyrzszych obrotach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 08:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 182
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: m42b18
gugus89 napisał(a):
najlepiej strzykawką troszkę oleju mu siknąć do środka.. ;)


Ale tylko i wylacznie dobry olej, odporny na minusowe temperatury. Nieciekawie by bylo gdyby podczas zimy linka zamiast chodzic leciutko, zaczela by pooowoooolnieeee sie ciagnac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL