BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 18:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Kłopotliwe przyspieszanie i stukanie :-/
PostNapisane: 17 września 2009, 15:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Lubuskie
Witam. Mam dwa problemy w moim BMW 525i e34 192KM M50 z 1991r. Postaram sie dokladnie i szybko opisac objawy.
1. Przyspieszanie: zaraz po uruchomieniu gdy silnik jest zimny samochod jedzie idealnie az sie sama buzka cieszy jednak gdy silnik sie rozgrzewa i lapie temperature to podczas wcisniecia gazu scina sie do ok 3-4tys.obrotow. Powyzej juz jest ok i i wciska w fotel. Jezeli jednak przyspieszam bardzo delikatnie (10% gazu) to problem nie wystepuje. Jezeli to w czyms pomoze to powiem ze samochod nigdy nie widzial gazu lpg, tuningu, driftu,palenia gumy itp. Auto robi rocznie ok 1000km, wszystkie plyny,filtry,oleje i swiece wymienione. Silnik pali na dotyk, rowno pracuje, nie dymi i nie bieze oleju (pelen syntetyk). Przebieg 187 tys. km.
2. Metaliczne stukanie : w prawym przednik kole. slychac tylko przy otwartych szybach podczas jazdy np po bruku. wiekszosc elementow jak przeguby czy laczniki wymienione, nie ma luzow, na przegladach przechodzi a to dalej sobie stuka:-(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 11
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: 535i Automat
Kod silnika: M30B25
Co do problemów z obrotami przy około 3tys to może być uszkodzony przepływomierz. To stukanie to prawdopodobnie albo blacha osłony tarczy od środka piasty lub aluminiowe blachy osłony termicznej przy kolektorze wydechowym. Mogły się obluzować i dzwonią. Pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL