BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2025, 00:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] węże od lpg
PostNapisane: 24 października 2009, 17:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: między CT a CGD;)
Moje BMW: e36 318i
Kod silnika: M40
pytanko moje brzmi-
jakie powinny by węże od lpg. ten dochadzący do mixera i ten który z mixera idzie do wlotu powietrza.
chodzi mi o temperature.
pozdrawiam ;)

_________________
Lesiuncio


Obrazek


Ostatnio edytowano 24 października 2009, 19:05 przez Lesiuncio, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 17:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
gorace , umnie takie byly


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 17:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: między CT a CGD;)
Moje BMW: e36 318i
Kod silnika: M40
bo dziś wymieniłem termostat bo się nie dogrzewał silnik i zauważyłem że ten co idzie do powietrza jest tylko letni a przedtem był gorący. i teraz niewiem

_________________
Lesiuncio


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 17:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
Lesiuncio napisał(a):
ten dochadzący do mixera i ten który z mixera idzie do wlotu

ciepłe, zgodnie z temperaturą gazu po ogrzaniu, jeśli gaz jest kiepsko podgrzany przez reduktor mogą być też zimne ale nie jest to prawidłowe. Gorące powinny być węże od reduktora do węży układu chłodzenia.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 18:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: między CT a CGD;)
Moje BMW: e36 318i
Kod silnika: M40
a co jak będzie ten górny zimny?
czemu się to zmieniło po wymianie termostatu?

_________________
Lesiuncio


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 19:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 238
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: 316i E36
Kod silnika: M43
Musisz odpowietrzyć porządnie układ po zmianie termostatu i będzie wszystko cacy :)
Tutaj masz wszystko co trzeba :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=3905


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 21:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
MauerFranz napisał(a):
Musisz odpowietrzyć porządnie układ po zmianie termostatu i będzie wszystko cacy :)


2x;)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 10:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: między CT a CGD;)
Moje BMW: e36 318i
Kod silnika: M40
u mnie jest tak jak wczoraj zauważyłem po powrocie z imprezki jakieś 50km w trasie
"
goraży górny wąż chłodnicy, dolny zimny.
garący wąż lpg idący do mixera, górny wąż od lpg idący do wlotu powietrza letni.
ogrzewanie w środku super.
wskazówka w pionie po 1,5 km.
aha i wzrósł poziom płynu w zbiorniczku.

_________________
Lesiuncio


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 11:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
Lesiuncio napisał(a):
garący wąż lpg idący do mixera

wiesz co to jest mikser? mylisz mikser z "mieszalnikiem" (parownikiem, reduktorem) zadaje się... Mikser jest w dolocie umieszczony a reduktor to jest to coś do którego dochodzą 3 węże + miedziana rurka... :oczami:

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 12:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: między CT a CGD;)
Moje BMW: e36 318i
Kod silnika: M40
masz racje :ok:
sorki za pomyłke.
pozdawiam koledzy i dzięki za odpowiedzi.
termostat się otwiera.
jest ok tylko śmigac :hyhy:
a ten górny wąż od lpg też sie napewno nagrzeje na dłuższej trasie. pozdrawiam

_________________
Lesiuncio


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL