BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] 730i zdechł na drodze
PostNapisane: 21 marca 2007, 18:37 
Witam, odebrałem jedno BMW od lakiernika a drugie nawaliło
Piękny początek wiosny :(
No to tak, na dworze chlapa jak wiadomo, wyjeżdżam z garażu auto normalnie chodzi jak zawsze czyli dobrze, jadę 500m i auto zgasło i za nic nie odpala i komunikat na liczniku CHECK CONTROL(usterka w układzie elektrycznym), zaholowałem go na garaż, odpiąłem akumulator i sie ładuje, dodam ze wczoraj autem jeździłem i żadnych objaw nie było, stało sie to od tak Mad, jak myślicie co mogło sie stać??

Aha silnik to 730i R6 (M30B30) i auto ma instalacje LPG, ale odpala na benzynie, benzyna i gaz są w aucie wiec paliwo sie na pewno nie skończyło

Aha rozrusznik kręcił jak szalony tylko ze auto nie odpalało :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 18:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
cewka, kopulka, palec, przewody WN, ale pewnie cewka. tak mi sie przynjamniej wydaje, skoro zgaslo w czasie deszczu/wilgoci.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 18:53 
Ale którędy ta wilgoć czy deszcz sie dostało, mam nawet osłonę od silnika od spodu :|


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 18:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
wilgoc to nie woda, gdy pada deszcz wilgotnosc powietrza wzrasta, moze masz np. przebiebicie na kablu od cewki do kopulki i stad brak iskry, zwlaszcza w wilgotny dzien.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 18:59 
Sparwdze to bo mamy zapasowe kable WN, a jeszcze jakieś inne propozycje??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 19:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
NAjlepiej podłacz auto pod kompa- bo tak- moze padł czujnik połozenia walu, moze komp stracił prąd ...
jak masz mozliwosc to podmien najpierw czujnik połozenia wału, czesto jak padnie to jest taki objaw.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 19:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
inna opcja to brak iskry z cewki..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 19:11 
Czyli to są jedyne, rzeczy które brać pod uwagę??
Dzięki za odpowiedzi, jutro dam znać!!

POZDRO


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 19:34 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
DAREX, może zaprowadź do jakiegos dobrego mechaniora :D ;)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 21:35 
biały napisał(a):
DAREX, może zaprowadź do jakiegos dobrego mechaniora


Chciałeś dostać punkt za pomoc, przyznaj sie Biały :D
Sami sobie damy rade, ale zapytałem sam z mojej inicjatywy :ok:
Poczytałem trochę o tym czujniku położenia wału, i gość w 730i miał właśnie taki sam objaw i to był właśnie ten czujnik ;)

PS. Wtedy gdy to sie stało jechaliśmy po E34 do lakiernika, może 7ka złapała focha bo była zazdrosna :zdziwko: :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 13:29 
Podłączyliśmy rano naładowany akumulator, i auto odpaliło za pierwszym razem i ma sie dobrze :cool:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 13:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
DAREX napisał(a):
Podłączyliśmy rano naładowany akumulator, i auto odpaliło za pierwszym razem i ma sie dobrze :cool:


moim zdaniem masz duze przebicia na kablach lub cewka umiera.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 13:47 
stones1 napisał(a):
moim zdaniem masz duze przebicia na kablach lub cewka umiera.


Możliwe, bo założyliśmy jakieś 2-3miesieace temu zapasowe kable WN, tamte były jeszcze dobre a te obecne możliwe ze są do bani :zdegustowany:

PS.

Stones wysłałeś paczkę, bo jeszcze nie doszło??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 13:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
wyslalem wczoraj, dzis, najpozniej jutro musi byc u Ciebie.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 14:04 
A mogła być tego przyczyna ze auto sie zalało, bo czasem przy przełączaniu z Benzyny na LPG zgaśnie, może po prostu sie zalał i nie umiał odpalić, a dziś rano normalnie zapalił :cool:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2007, 02:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
Lepiej sprawdz regulator napiecia.Zobaczysz ze akumulator Ci znowu siadzie.Mialem ten sam problem. :dobani:

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2007, 08:36 
PysiekChicago napisał(a):
Lepiej sprawdz regulator napiecia.Zobaczysz ze akumulator Ci znowu siadzie.Mialem ten sam problem


Znaczy akumulator działał ale po 50 razie próby odpalenia auta, domyśliłem sie ze przydałoby mu sie ładowanie, i dlatego go ładowałem :ok:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL