zboro25 napisał(a):
a i jeszcze jednio nie wiem czy dobrze podłaczyłem wtyczki pod kolektorem ssącym.błagam pomocy

W tym ci mogę pomóc, ale potrzebuje twoich zdjęć jak je podłączyłeś, wtedy porównam je ze swoimi połączeniami, i Ci powiem czy tak być powinno
zboro25 napisał(a):
i nie mam zasilania na pompce paliwa
Sprawdź na początek czy oby pompka jest na pewno sprawna (na krótko pod akumulator)
Druga opcja to sprawdź przekaźnik pompy paliwa, na dole mała instrukcja z neta...
Przekaźnik pompy paliwa przełącza zasilanie do pompy paliwa.
pojedynczy przekaźnik, zwierny.
opór, cewka: 100 omów
przekaźnik kolorowy: niebieski
Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.
Sprawdzić przekaźnik:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć przekaźnik ze skrzynki przekaźnikowej.
Podłączyć wejście cewki do napięcia akumulatora, i wyjście cewki do uziemienia. Powinien kliknąć przekaźnik. Jeśli nie kliknął, to należy wymienić przekaźnik.
Sprawdzić przełącznik przekaźnika. Zmierzyć opór pomiędzy wejściem przełącznika i wyjściem. Gdy przełącznik jest zamknięty, to opór powinien być < 1 om. Gdy przełącznik jest otwarty, to opór powinien być nieskończenie wielki. Jeśli tak nie jest, to należy wymienić przekaźnik.
Sprawdzić napięcie zasilania:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć przekaźnik ze skrzynki przekaźnikowej.
Włączyć zapłon. Podłączyć próbnik obwodu pomiędzy końcówką wejściową cewki lub końcówką wejściową przełącznika w skrzynce przekaźnikowej i ujemną końcówką akumulatora. Za każdym razem próbnik powinien się zaświecić. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie oraz bezpiecznik(i), drugi przekaźnik i przełącznik bezwładnościowy, jeśli takie są.
Sprawdzić podłączenie do ECU:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć przekaźnik ze skrzynki przekaźnikowej i wyjąć złącze z ECU.
Zmierzyć opór pomiędzy końcówką wyjścia cewki w skrzynce przekaźnikowej i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Powinien on być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie.
Sprawdzić sygnał z ECU:
Zmierzyć napięcie pomiędzy końcówką wyjścia cewki i dodatnią końcówką akumulatora. Pokręcić silnikiem przy pomocy korby. Powinno się ono zrównać z napięciem akumulatora. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić ECU.
Najlepszą opcją jest przełożenie przekaźnika z innej e36
