BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2024, 21:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] pompa ok ale co dalej?
PostNapisane: 28 maja 2008, 17:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 81
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
Witam wszystkich . Mam taką sprawę a mianowicie pompa mi chodzi ale nie pompuje paliwa :kwasny: było sprawdzane napięcie w przewodzie od paliwa jest 10V a powinno być 12V czy to może być wina przekaźnika??
czy jak przekręcam kluczyk na zapłon pompa powinna już chodzić czy dopiero jak zakręcę rozrusznik to powinna się włączyć pompa paliwa?
Proszę o POMOC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2008, 18:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Witam jeżeli pompa chodzi a nie pompuje paliwa to nie wiem na jakiej podstawie Kolega twierdzi że pompa jest sprawna przyjmując że filtr paliwa jest czysty i nie zatrzymuje paliwa Po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa powinna się włączyć i pracować do chwili aż ciśnienie w listwie wtryskowej będzie odpowiednie Spadek napięcia na przekażniku jest możliwy jeżeli jeżeli jego styki będą przypalone ale nie wiem jak kolega wykonywał pomiar czy podczas pracy pompy czy na przewodach zasilających-pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2008, 19:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 81
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
na zapłonie gościu mierzył napięcie pompy. jak odpaliliśmy pompę na kablach rozruchowych tam gdzie jest ten miernik paliwa tam są dwa kabelki przylutowane to na tym ja odpalaliśmy.
tak to pompa nie pompuje paliwa :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2008, 19:15 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 81
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
na przewodach zasilających było mierzone napięcie. a na przekręceniu kluczyka na zapłon pompa nie chodzi :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2008, 19:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
rozumiem że pompa podłączona na krótko pracuje a po włączeniu zapłonu nie
jest ona sterowana czujnikiem ciśnieniowym który jest na listwie wtryskowej to on powinien zasterować przekażnik który podaje napięcie na pompę proszę spróbować tą drogą

proszę sprawdzić czy po włączeniu zapłonu działa przekażnik pompy jeżeli nie to przyczyną jest prawdopodobnie czujnik cisninia na listwie niestety nie mam schematu aby przesledzić to wszystko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2008, 21:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 81
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
na krótko pracuje a po włączeniu zapłonu niestety nie :/ ale który to jest ten przekaźnik od pompy? żeby sprawdzić? jutro będę dzwonił do elektryka może on da coś rade zrobić z tym :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2008, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 81
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
ryszard55, z tego co gościu sprawdzał to napięcie było 6V 10V 8V a powinno być 12 :/

_________________
całe życie aż po grób tylko bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2008, 21:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 81
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
ryszard55, z tego co gościu sprawdzał to napięcie było 6V 10V 8V a powinno być 12 :/ akumulator wykluczam bo był ładowany.

_________________
całe życie aż po grób tylko bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2008, 19:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Witam niestety kolego nie umiem wkleić zdjęcia przekażników i ich opisu są one w skrzynce bezpiecznikowej pod maską gdybyś znalazł ten przekażnik to go wyjmij i przewodem należy zewrzeć zaciski 30 i 87b wtedy pompa powinna zadziałać i świadczyłobyto o uszkodzonym przekażniku może ktoś z kolegów prześle ci zdjęcie i opis -pozdrawiam

poradż się też elektryka aby nie narobić bigosu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 14:36 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 81
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
acha . no dobra dzięki ryszard55 wielkie za pomoc auto juz zaprowadziłem do elektryka teraz zobaczymy co zdziała :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL