BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Nie można odpalić E34 520 24V bez vanosa M50! PILNA PO
PostNapisane: 28 października 2009, 23:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
Witam wszystkich. :help:

Posiadam Bardzo duży problem, pewnego razu jeździłem samochodem palił na dotyk i wszystko było ok. aż zostawiłem go na jakieś 2 godziny i chciałem pojechać, ale nie mogłem odpalić. Samochód odpalił po długim kręceniu a dokładnie próbował odpalić zaskakiwał. Ale po tym jak go odpaliłem pojechał nim efekt był tak jak by nie chodził na wszystkich garach albo za późno dostawał mieszankę dodatkowo nie miał przyspieszenia, ale w niektórych momentach dostawał kopa i przyspieszał i nagle efekt był jak bym miał przyczepione 2 tony do samochodu. Później zostawiłem go na noc aż ostygł i rano wsiadłem odpalił na dotyk i chodził idealnie jak zawsze później nabrał teperatu ok. 88C stałem w korku na luzie i nagle mi zgasł jak chciałem odpalić to już musiałem nim kręcić, później postawiłem samochód na noc dzisiaj wsiadłem do samochodu i już nie odpalił. Jak kręcę rozrusznikiem to efekt jak by chciał odpalić, ale nie może, co jakiś czas załapuje? Sprawdziłem czy dostaje paliwo i dostaje iskrę na świecy mam. Czytałem na forum ze może to być czujnik wału albo czujnik wałka, ale nie wiem jak je sprawdzić. Dodatkowo powiem ze czujniki są oryginalne BMW i date produkcji to 43 tydzień 1991r tak jest wybite samochód jest na osprzęcie simensa MS40. Samochód posiada instalacje LPG na wtrysku i na gazie tak samo chodził jak na benzynie, bo z tego, co wiem jak samochód nie działa dobrze na benzynie to na LPG tak samo chodzi, bo jest obliczany czas reakcji z wtrysków benzyny i tak samo chodzą wtryski od gazu. Miesiąc temu wymieniłem wszystkie filtry, oleje, świece a 6 miesięcy temu wymieniłem sondę na nowa i przepływomierz. I samochód był na kompie i było wszystko ok. Czy ktoś może wie, co jest przyczyna tego albo jak sprawdzić, co nie działa bez podłączania pod komputer.

Proszę o pomoc i rade.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 00:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
sprawdz przewody powietrzne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 01:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
kosiaraa napisał(a):
Samochód odpalił po długim kręceniu a dokładnie próbował odpalić zaskakiwał. Ale po tym jak go odpaliłem pojechał nim efekt był tak jak by nie chodził na wszystkich garach albo za późno dostawał mieszankę


http://www.youtube.com/watch?v=VyF44U_Q4nE

o tak? :oczami:

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 17:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
czujnik położenia wału korbowego do wymiany na 100% miałem to samo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 17:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
czujnik położenia wału korbowego do wymiany na 100% miałem to samo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 17:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
czujnik położenia wału korbowego do wymiany na 100% miałem to samo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL