BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 22:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] na gazie chodzi na banzynie gaśnie szczela w przepływk
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 29
Lokalizacja: TSA Sandomierz:P
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b25
Witam mam problem z moją e30 po naprawie głowicy i złożeniu silnika samochód chodził ok a minął dzień i coś jest nie tak na gazie jest ok a na benzynie cieżko pali, gaśnie, szczela, gdy nacisne gaz do końca szczeli i sie wkręca. Wydaje mi sie że od 2 tys obrotów jest ok. Pomóżcie bo niewiem gdzie już szukać:( napewno nic z pompką paliwa bo jest nowa i zwrot jest. Czasami jak jechałem równym gazem to szarpało i lekko przerywało co to może być pomóżcie:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Przyczyny szukaj w nieszczelności dolotu ,przełączniku przepustnicy i przepływomierzu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 07:36 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 29
Lokalizacja: TSA Sandomierz:P
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b25
zmieniłem świece i nadal to samo:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 16:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Wroc
Tak a propo jaki silnik.
Jezeli masz sonde lambda to sprawdz czy dziala poprawnie u mnie dzialo sie podobnie kiedy sondy nie bylo lub byla jakas nieszczelnosc w wydechu przed nia.
Jednak wtedy odczuwalny jest znaczny spadek mocy i u mnie holera wie czemu np zbieralo sie paliwo w dolocie i tez raz jak sztrzelila to mi taka gomowa opaske wyjebalo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 08:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 29
Lokalizacja: TSA Sandomierz:P
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b25
m20b25 no troszke jest słaba :( ale zalezy kiedy sprawdze sonde i szczelność


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 11:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Wroc
Mozliwe jest tez ze zeczywiscie przeplywka, chociarz moja nie paliła wogle jak przeplywka byla walnieta.W sumie objawy wskazywaly by na sonde bardziej, tak mi sie wydaje[oczywiscie moge sie mylic].Najlepiej sciagnij przeplywomierz sprawdz czy wszystko jest szczelne a potem jezeli dalej bedzie to samo to sproboj z ta sonda. Ciekawe jest to ze na gazie jest ok;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 12:58 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Na gazie jest ok, bo na pewno kolega ma gaz na śrubkę, i usterka przepływki lub sondy nie ingeruje w prace na gazie.Skoro strzela w przepływomierz, to na pewno już nie działa tak jak trzeba.Sprawdz na innym przepływomierzu jak silnik będzie sie zachowywał :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 14:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 86
Lokalizacja: Namysłów
Moje BMW: e30=>e36=>e46
Kod silnika: N47
masz za wczesny zapłon dlatego szczela .... i dlatego szarpie jak jedziesz na równym gazie ... o późnij go troszeczkę ... a najlepiej jedź do mechanika niech ustawi Ci go na lampe .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Wroc
Ale jezeli zaplon byl by przestawiony to objawialo by sie to i na benzynie jak i na gazie, a tu problem na gazie nie wystepuje wiec raczej watpie ze to zaplon;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 22:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: irlandia
ja bym przepływke obstawiał też mialem takie obiawy na gazie ok na paliwie ok dopiero przy wysokich obrotach a potem siadła całkiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 23:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Wroc
Ja własnie miałem ten sam problem i okazało sie ze przewod miedzy przeplywka a kolektorem byl pekniety :kwasny: A najlepsze jest to ze w hurtowni chca za taki przewod 150zł :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 22:29 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 29
Lokalizacja: TSA Sandomierz:P
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b25
z tym zapłonem możliwe bo miałem głowice robioną i był zapłon ustawiany potem zgłosze sie do mechanika żeby to obadał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 12:14 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 52
Lokalizacja: Chełm/Stenungsund
Moje BMW: e36 cab
Kod silnika: M50b20v
Kolego rozwiazales ten problem bo u mnie podobnie jest gaz tez starej generacji ichodzi super a na benzynie lipa tylko ze powyzej 4tys obrotów idzie ladnie bez szarpniec czy zadlawien a i jeszcze jak czasami jest dobrze to przy schodzeniu z obrotów na wysokosci 1500 jest delikatne szarpniecie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 12:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
według mnie to przeplywka, silnik m20b25 ma jeszcze klapkowa przeplywke. ja mialem kiedys m20b20 i dzialo mi sie to samo (kilka drobych wystrzałów i dziekuje, 2500tys obrotów i auto dopiero zaczynalo jakos jechac bez zadnej szarpaniny)na benzynie gasła a na gazie jechala, w koncu gaz lepiej sie spala niz benzyna i widocznie wystarczala ubozsza dawka powietrza. I jednak u mnie wina lezala po stronie przeplywomierza, no i faktycznie poszukaj nieszczelnosci w dolocie. a i jeszcze jedno wez odepnij przeplywke i odpal samochod zobaczysz jak bedzie chodzil.

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 07:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 29
Lokalizacja: TSA Sandomierz:P
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b25
silnik został jeszcze raz rozebrany i złożony i teraz jest ok zapłon był przestawiony chyba bo przepływomierz jest ok teraz jest ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 13:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 83
Lokalizacja: POLSKA
Moje BMW: E30 TOURING
Kod silnika: M20B20
Witam!
Mam probny problem silnik 1.8i M10 e30 1984 rok. Problem sie zaczol po wymianie uszczelki pod kolektorem wydechowym. zaczela tracic obroty, byly momenty ze ledwo co ruszalem ze skrzyzowania bo nie miala wogole mocy. w rezultacie padl mi aparat zaplonowy, kupilem drugi caly jest zalozony cewka nowa swiece wymieniane 3 miesiace temu zrobilem na nich okolo 4 tys km, kopulka aparatu kupiona nowa, palec nowy. przewody sprawdzone sa ok!. na chwile obecna po wymianie aparatu odpala ale chodzi tylko i wylacznie na niskich obrotach, nacisne gaz, wskoczy na obroty i po chwili sama gasnie nie idzie ujechac. Gdy silnik jest zimy moze przejedzie sie 100metrow poki sama nie zgasnie. Problem jest ten sam i na gazie i na benzynie. Nie wiem co moze byc. Na chwile obecna jestem na etapie sprawdzaja wqszystkich czujnikow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 16:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
Witam

Mam podobny problem co założyciel wątku, tyle że w 1.8 M40,na gazie na zimnym nie odpali(czasem załapie), na benzynie też za bardzo nie chce "gadać" a jak odpali to czasem jest tak że dam gazu i obroty są, lecz nie ma odcinki na benzynie(maksymalnie jest 5,500 obrotów i wskazówka sama wraca, i za chwile znów 5500, ale to nie odcinka bo nie słychac taki efekt jakbym po prostu pedał gazu odpuścił), a czasem jest tak że słychać jakieś strzały w silniku i po naciśnięciu gazu w opór ciężko się zbiera i po paru sekundach zebrał się i przy około 2,5tys zbiera się już normalnie, oczywiście przy puszczeniu pedału gazu gaśnie, jest tak, że odpalę dam gazu, puszcze gaz i pyr pyr pyr i gaśnie, pompka chodzi, świece nówki ostatnio wymieniane, odłączałem sondę lambda i próbowałem bez niej ale efekt się powtarza, podobnie z przepływomierzem, odpiąłem go i to samo. Na gazie wszystko ok równiutko chodzi(prócz problemów z odpalaniem), a na benzynie takie cuda:( Proszę o pomoc Dzięki z góry

PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 17:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
sk8wojciech napisał(a):
przewody sprawdzone sa ok!

ciekawe jak je sprawdziłeś :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 14:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
Ponawiam prośbę, co za czort może powodować takie cuda z moją bellą?

PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2009, 17:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
Witam

Ponawiam prośbę, a mam pytanie czy mógł to paść przepływomierz? PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL