BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 20:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30]Jak wygląda swap m50 z e34 do e30 w miejsce 1.8 m40?
PostNapisane: 20 października 2007, 13:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam ,jak w temacie interesuje mnie przekładka 2.0 150 km w miejsce 1.8 w e30.Jak wygląda sprawa z łapami?Wiązke,kompa skrzynie i cała reszte to wiem ,że trza zmienić,ale czy są jakieś skomplikowane przeróbki?

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, 00:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
jak się da włożyć v12 z 750 to 2.0 m50 przy tym to pikuś :)

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, 10:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
ROMSI napisał(a):
jak się da włożyć v12 z 750 to 2.0 m50 przy tym to pikuś


moja m40 wlasciwie to juz prawie zdechla i rozgladam sie za silnikiem ,albo 2.0 m20 albo 2.0 m50

_________________
NO PAIN NO GAME


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 07:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: TWA
Moje BMW: e30 Turing
Kod silnika: m40b16
a moze lepiej m50b25??

_________________
WojtekK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 14:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Wojto napisał(a):
a moze lepiej m50b25??

pewnie że lepiej i robota ta sama a mocy ile więcej
cenowo podobnie więc się zastanów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 14:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Wojto napisał(a):
a moze lepiej m50b25??

pewnie że lepiej i robota ta sama a mocy ile więcej
cenowo podobnie więc się zastanów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 18:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam po dwóch latach :D Do teraz nic nie włożyłem pod maske i dalej jeżdze klekotem.Już sam nie wiem co robić ,troche w te wakacje zarobiłem ,ale kaska raz raz sie rozeszła :rotfl:

Z czasem coś sie pomyśli ostatnio oglądałem 2.0 m20 ,który miał w być w stanie niemalże igła , a na miejscu okazała sie lipa :zly: Marzy mi sie 3.5 ,może za pare lat :rotfl:

_________________
NO PAIN NO GAME


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 18:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam po dwóch latach :) Moja wiedza na temat swapów w 2007 roku była żadna,a teraz mogę zacząć działać, chociaż nic jeszcze nie wsadziłem pod maske to przynamniej wiec co trzeba robić.Moją e30 przerobiłem prawie całą wzdłuż i wszerz.Niejeden silnik oglądałem z allegro na żywo i wogóle mnóstwo teorii na ten temat.

Piszecie ,żeby wsadzać 2.5 ,ale wiąże się z tym więcej przeróbek chociażby z zawiechą i hamulcami, w 2.0 też by sie taka przeróbka przydała ,ale w b25 to już obowiązek.Wolałbym m20b25 ,ale są legendy na temat pękających głowic popartych autentycznymi przypadkami no i tu tyż trzeba zmienić zawieche.

Narazie pasuje ;) ze względów finansowych

Andrzej520 dziekuje za oferte na PW bardzo interesująca.Z czasem możliwe ,że się odezwe

_________________
NO PAIN NO GAME


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 18:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Coś mie sie strasznie pomieszało z tymi postami :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:

_________________
NO PAIN NO GAME


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL