BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 14:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] kable zapłonowe
PostNapisane: 30 października 2009, 17:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: KrakĂłw
Witam, mam problem z doborem kabli zapłonowych, chodzi o to że wymieniłem silnik jakieś pół roku temu był 1.8M43, a teraz jest 1.6M43 i chce zmienic kable, ale nie wiem jakie, bo jak sprawdzałem to jest różnica miedzy 1.6 a 1.8. aha elektryka nie była ruszana żadna cewka ani nic innego


Ostatnio edytowano 30 października 2009, 18:02 przez luki83, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 19:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
to jak cewek nie zmieniales to kup pod byly model czy masz przewody od tego 1.6
roznia sie pewnie numerem katalogowym i cena ale niechce ci tu mieszac
ale niech inni sie wypowiedza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 20:02 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
kable chyba wg katalogu 316
tylko i wyłącznie
nie od 1.8 kolego drogi
wkładasz podzespoły takie jakie sa odpowiednie dla danego silnika który jest aktualnie założony :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 13:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: KrakĂłw
kable zostały z 1.8 jak i cała reszta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 14:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 128
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
:kwasny: niop powinny chyba byc kable z cewkami od 1.6 , jak chcesz to mam cewki z kablami na sell uzywki, ale w b, dobrym stanie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 14:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
ludzie to są te same kable nic nie musi zmieniać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 12:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: KrakĂłw
patrzyłem na stronce NGK i jest różnica
1.6 to kable o symbolu RC-BW 208 a w
1.8 są dwa rodzaje o symbolu RC-BW 235 i RC-BW 222
i jakie mam teraz kupic bo jedni mówią że mogą byc od 1.8 a drudzy że powinienem założyc te z 1.6 :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 12:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 128
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
Jezeli chodzi na tych od 1.8 to dobrze i kup te ktore beda tansze :hyhy: z1.6 lub 1.8

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 12:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: KrakĂłw
niby chodzi ale tak jakby gubił zapłon i nie wiem czy to jest wina zużytych kabli czy też tego że są z 1.8 :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 12:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
:cisza: ja niewiem czy jest inna zasada dzialania tych przewodow. ktos na tym interes kreci a tu filozofia na temat kabli kupuje sie pod elektryke a w silniku zmienila sie tylko pojemnosc a masz m43 i byl m43 róznice bys mial m40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 12:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
luki83 napisał(a):
patrzyłem na stronce NGK i jest różnica
1.6 to kable o symbolu RC-BW 208 a w
1.8 są dwa rodzaje o symbolu RC-BW 235 i RC-BW 222
i jakie mam teraz kupic bo jedni mówią że mogą byc od 1.8 a drudzy że powinienem założyc te z 1.6 :szok:

NGK to zamiennik (dobry zamiennik)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL