BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] Brak prądu, brak zamka?
PostNapisane: 24 marca 2007, 11:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
Witam!

Ostatnio miałem małe problemy z akumulatorem w moim autku (520i E34). Efektem tego było to iż musiałem go wyjąć z auta w celu ładowania, ale po demontażu zauważyłem, że w żaden sposób nie mogę otworzyć zamków!!! (oprócz klapy bagażnika). Całe szczęście że nie zamknąłem maski silnika :)

No i teraz moje pytanie:
Co jeżeli kompletnie padnie akumulator? Co zrobić aby dostać się do autka jeżeli sytuacja zmusi mnie do wyjęcia akumulatora? Nie chodzi mi tu o rady jak otworzyć zamek metodami tzw "specjalistów" :) Czy może kluczem do sukcesu jest wspomniana klapa bagażnika? :P

Swoją drogą czy nie jest to głupie rozwiązanie ze strony BMW?
Pozdrawiam!

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 marca 2007, 22:15 przez Grzel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2007, 14:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Kraków
To mało prawdopodobne żeby akumulator rozładował się do tego stopnia żebyś nie mógł otworzyc autka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2007, 15:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 133
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Miałem wczoraj podobny problem nie tyle z samymi zamkami w drzwiach bo te otwieraly sie bez akumulatora bez problemu ale problem powstal przy domykaniu i uchylaniu szyb w coupe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2007, 15:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
To fakt, że akumulator trudno rozładować do takiego stopnia, ale jest to możliwe. Pomijając to problem powstaje w momencie gdy trzeba wyjąć go z auta... Dlatego uważam takie rozwiązanie za totalną bzdurę. No i oczywiście jak tu dostać się później do autka?

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2007, 21:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
Poszukaj w instrukcji obsługi e34, jest tam o awaryjnym otwieraniu zamków. Pozatym nie mogłeś otworzyć samochodu bo zamki były zaryglowane.

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2007, 21:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
w e34 jest tak ze drzwi kierowcy nie ruszysz a awaryjne otwieranie zamka jest z drzwi pasazera przekrecasz kluczyk unosisz klamke do gory przekrecasz jeszcze bardziej kluczyk i auto otwarte :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2007, 16:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
Ja osobiście wypróbowałem dwie inne metody. Pierwsza mój syn który wszedł przez otwór w oparciu tylnej kanapy - ten od worka do nart- opuścił mi prawą tylną szybe (rygle w drzwiach nie chciały się dać odblokować)wtedy włożyłem aku przez otwarte okno drzwi .
Druga metoda:po otwarciu klapy bagażnika puściłem prąd do oświetlenia bagażnika kablami z akumulatora- centralny zadziałał.

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2007, 19:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Kraków
Pomysłowe :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2007, 22:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
hehehe czyli jednak są jakieś metody.
tyle tylko, że ta z synem nie za bardzo mi pasuje :)

Dziękuje wszystkim za podpowiedzi :)

Tak czy siak głupi pomysł z takim rozwiązaniem zastosowało BMW...

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 08:52 
Ja już nie raz miałem taki przypadek. I za każdym razem wchodze bez problemu do samochodu. Z bagażnika wystarczy lekko wepchnąć blache za siedzeniem i odchylić podłokietnik, po czym dorobioną "przedłużką" otworzyć któreś drzwi. Gorzej jest jedynie wtedy, gdy (tak jak ja) ktoś zablokuje tylne drzwi przed otwieraniem ich od środka np. przez dzieci - wtedy w/w przedłużka musi być bardziej "doszlifowana".

P.S.
Mam juz 4 z rzędu e34 i każda miała taką samą wade. Pozostawienie samochodu na 8-10 dni bez nawet jednego odpalenia powodowało zawsze zdechnięcie akumulatora do tego stopnia, że nawet centralny nie chodził. I co dziwne auta były badane przez elektryka i przy wyłączeniu zapłonu i całkowitym zamknięciu drzwi miernik nie wykazał żadnego poważnego poboru prądu. Akumulator oczywiście w każdym przypadku był albo w pełni sprawny albo nowy. Jedyne co daje efekty to przed dłuższym postojem trzeba akumulator odłączyć.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL