BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 23:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Obroty falują na benzynie
PostNapisane: 5 listopada 2009, 17:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 39
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: e46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Witam!

Moj problem zaczal sie od wczorajszego popoludnia. Otoz rano zrobilem niecale 40 km. Samochod na mrozie odpalil bez problemu i na benzynie jezdzil bez zarzutu. Po poludniu juz nie trzymal rowno obrotow i gasil sie na wolnych. Na gazie jest wszystko ok (sekwencyjny wtrysk gazu). Przedwczoraj zostaly wymienone wtryskiwacze gazu na lepsze, ale to chyba nie ma zadnego zwiazku z problemem. Jaka jest tego przyczyna? ;/


Ostatnio edytowano 6 listopada 2009, 07:52 przez Darius17, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, 08:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
Darius17 napisał(a):
Na gazie jest wszystko ok (sekwencyjny wtrysk gazu). Przedwczoraj zostaly wymienone wtryskiwacze gazu na lepsze, ale to chyba nie ma zadnego zwiazku z problemem.


ma i to dużo, mogła zmienic się mapa wtrysków (przerabiałem ten temat błędnie dobrane dysze, temperatura jak teraz, sterownik bez prawidłowych korekt po temperaturze i ciśnieniu gazu) no i masz taki efekt

jakiej firmy sterownik gazu?

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 17:56 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 39
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: e46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Tego jakiej firmy jest sterownik gazu to nie wiem.
Bylem w firmie co montowali mi gaz i powiedzieli, ze nie ma to nic wspolnego z wymiana wtryskiwaczy i umyli rece.

Mechanik powiedzial, zebym najpierw wymienil filtr paliwa, wiec to zrobilem i zadnego efektu nie dalo. Czy moze to byc pompa paliwa lub zapchane wtryskiwacze benzyny (ostatnio sporo jezdzilem na rezerwie i moze zalapalo jakiegos syfu z baku) ? Inna z mozliwosci jakie slyszalem to przeplywomierz lub silniczek krokowy, ale czy na gazie nie dzialoby sie to samo? Dzisiaj ustawialem gaznik i samochod pracuje lepiej niz wtedy, ale nadal nierowno trzyma obroty :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 17:57 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 39
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: e46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Tego jakiej firmy jest sterownik gazu to nie wiem.
Bylem w firmie co montowali mi gaz i powiedzieli, ze nie ma to nic wspolnego z wymiana wtryskiwaczy i umyli rece.

Mechanik powiedzial, zebym najpierw wymienil filtr paliwa, wiec to zrobilem i zadnego efektu nie dalo. Czy moze to byc pompa paliwa lub zapchane wtryskiwacze benzyny (ostatnio sporo jezdzilem na rezerwie i moze zalapalo jakiegos syfu z baku) ? Inna z mozliwosci jakie slyszalem to przeplywomierz lub silniczek krokowy, ale czy na gazie nie dzialoby sie to samo? Dzisiaj ustawialem gaznik i samochod pracuje lepiej niz wtedy, ale nadal nierowno trzyma obroty :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 23:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
kolego zaoszczędzisz jesli pojedziesz na komputer.
to pozwoli wykluczyć przepływomierz i sondę
lub też kilka elektrycznych spraw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2009, 07:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Darius17 napisał(a):
Dzisiaj ustawialem gaznik


Gaźnik to ty masz ale w polonezie i to nie każdym :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2009, 08:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
andrzej520, jemu chyba chodziło o gazik :]

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2009, 10:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
Darius17 napisał(a):
Tego jakiej firmy jest sterownik gazu to nie wiem.
Bylem w firmie co montowali mi gaz i powiedzieli, ze nie ma to nic wspolnego z wymiana wtryskiwaczy i umyli rece.

Mechanik powiedzial, zebym najpierw wymienil filtr paliwa, wiec to zrobilem i zadnego efektu nie dalo. Czy moze to byc pompa paliwa lub zapchane wtryskiwacze benzyny (ostatnio sporo jezdzilem na rezerwie i moze zalapalo jakiegos syfu z baku) ? Inna z mozliwosci jakie slyszalem to przeplywomierz lub silniczek krokowy, ale czy na gazie nie dzialoby sie to samo? Dzisiaj ustawialem gaznik i samochod pracuje lepiej niz wtedy, ale nadal nierowno trzyma obroty :kwasny:


kolego napisałem jak w prosty sposób możesz sprawdzić wpływ instalacji, co za problem sprawdzić jaki masz sterownik? podłączyc kompa zobaczyć jak wygląda mapa wtrysków?

czy te objawy zaczęły się jak temperatura spadła do takich jak obecnie?

a większość gazowników to tylko o kasie myśli a nie o kliencie, lebiedź który zakłądał mi instalację podobnie powiedział to wina samochodu a nie instalacji, w serwisie BMW 200 PLN skasowali i diagnza była jedna z samochodem wszystko jest ok (no i sprawa w sądzie)

producent instalacji twierdził że to nieudolny mechanik a nie wina instalacji 2x po 400 km aby do nich dojechać i ..... kompletnie to samo

więc moim zdaniem nie każda instalacja będzie wspólpracowała z BMW prawidłowo (od dwóch lat już walczę teraz wiem już jaką instalcję i u kogo bym zkładał)

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL