BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 17:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] czy to uszczelka pod głowicą ??
PostNapisane: 17 listopada 2009, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 27
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
Witam mam problem w 318i M43 ubywa płynu chłodzącego nie dużo 200-300ml na pół roku tj. 4000km oraz w miejscu gdzie jest uszczelka pod głowicą z przodu silnika jest delikatnie wilgotno nie cieknie tylko jest wilgotno na połączeniu z głowicą, na zimnym silniku zawsze jak odkręcę korek od wlewu płynu chłodniczego to syczy czy to normalne ?? czy do wymiany jest uszczelka pod głowicą ?? jaki to jest koszt ?? dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] czy to uszczelka pod głowicą ??
PostNapisane: 17 listopada 2009, 19:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
no jakimś ekspertem nie jestem ale 300ml na pół roku czy 4000km to w ogole sprawa nie jest warta zainteresowania ;) uszczelka pod głowicą to nierówna praca, glut w oleju, biały dym z rury i znikanie płynu w tempie 1l na 100km (to i tak by było mało). A taki ubytek to zapewne gdzieś masz wyciek - wyciek w tym przypadku to 1 kropelka na 20 kilometrów - wątpię żebyś to znalazł :P

a wilgoć na łączeniu bloku z głowicą to raczej bym obstawiał minimalną nieszczelność obudowy termostatu.

syczenie spod korka normalne - woda w silniku rozszerza się jak się zagrzeje i robi się ciśnienie ;)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL