Witam wszystkich,opiszę moją sytuację od samego początku. Tuż przed świętami moja e36 zaczęła się przegrzewać w mieście, diagnoza na 100% padnięte sprzęgło wiskotyczne i raczej także termostat. Wymieniłem wisko(Behr), termostat (Febi), koło pasowe pompy wody i samą pompę wody(Rueville czy jak to się pisze). Cały układ chłodzenia po zalaniu płynem został odpowietrzony. Po tygodniu od wyjechania z warsztatu auto zaczęło bardzo wolno się nagrzewać bez względu na to czy stał w garażu czy pod chmurką; oraz w momencie gdy trochę się nagrzeje (dojdzie do tej pierwszej kreski po przekroczeniu niebieskiego pola) i przekręcę ogrzewanie max ciepło to spada temperatura i wtedy to już bardzo wolno się nagrzewa bo dojść do pionu. Dodam że wcześniej szybciej się nagrzewał temperatura nie spadała po włączeniu ogrzewania no i leciało znacznie cieplejsze powietrze z nawiewów. Moje E36 to sedan 1.6 M43, rocznik 1996, gaz sekwencyjny od 2 lat założony.
|