BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z obrotami silnika M51 TDS
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 07:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: JastrzĂŞbie
Witam mam 325 TDS i mam problem z obrotami silnika na zimnym silniku jest 800 obrotów jak sie zagrzeje to wzrasta na 1200 doradzcie co z tym zrobić pewnie poszedł jakiś czujnik dodam że z odpalaniem niema żadnych problemów pali na dotyk


Ostatnio edytowano 8 kwietnia 2007, 08:53 przez jony 9.5, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 13:29 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Mam tylko nadzieję, że niepadłeś ofiarą jakiejś modernizacji przez kogoś w kwestię dotyczącą problemów z uruchomieniem silnika, które to stały się powszechne.
Zacznij na początek od czujnika temperatury silnika - ma być zielonego koloru i bez żadnych dodatkowych urządzeń i podzespołów w obrębie wtyczki do niego.
A tak wogóle czy jest wtyczka w niego wpięta, bo mogę odnieść takie wrażenie że nie.

Na zimnym silnik ma mieć większe obroty niżeli na ciepłym - co jest racjonalne, a u Ciebie zaś sprawa przedstawia się całkiem odwrotnie.
Gdyby czujnik temperatury był uszkodzony lub odpięty, to dawka paliwa byłaby taka sama przy zmieniającej się temperaturze silnika i zapotrzebowaniu na paliwo, czyli na zimnym obroty byłyby zbyt małe a na ciepłym zbyt duże.
Przy uszkodzeniu czujnika sterownik domyślnie przyjmuje zamiast wartości z niego temperaturę -40 stopni. Nie odpowiem dokładniej jak to może się przedstawiać w pracy silnika pomiędzy ciepłym silnikiem a zimnym. Dokładając do tego wątpliwości czy ktoś nie majstrował nic mechanicznie w dawce paliwa to można snuć wiele przypuszczeń

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 09:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: JastrzĂŞbie
czujnik sprawdziłem jest podpięty i nic poza tym nie jest podłączone do niego ja te auto przywiozłem z niemiec także wątpie żeby ktoś tam coś z tym kombinował


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL