BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2024, 03:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Dziwne stuki przy silniku
PostNapisane: 19 lipca 2008, 12:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Witam

Dziś rano wyjechałem autem z garażu i usłyszałem dziwny dźwięk dochodzący z silnika otwarłem maskę ale najbardziej to słychać jeżeli przyłoży się ucho do wlotu powietrza jest to taki dziwny stuk, pukanie, klekotanie. Obsłuchałem cały silnik i nic. Tylko przy paskach i tak jak gdyby pompa wodna. Jak dodam trochę gazu ustaje. Podczas wymiany termostatu zauważyłem że pompa wodna ma małe luzy. Mam zrobione 240 tyś km silnik M50B20 i nie wiem co to może być na rozrząd to nie wygląda. Tak jakby jakieś lożysko albo wałek tak to mogę określić. Czasem to słychać czasem ustaje. Dodam jeszcze że wisko jeżeli silnik ma temp 90 stopni potrafię zatrzymać palcami bez problemu. Teraz moje pytanie brzmi co to dokładnie moze być? Silnik pracuje równo.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 19:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Dobra już mam. Wiem dokładnie co tak stukało. Trzeba było trochę rozkręcić silnika ale już ustarka zdiagnozowana.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 20:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Lublin okolice
Michał2906 podziel się z nami co to było moze ktoś bedzie miał podobny problem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 20:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Tak jak przypuszczałem pompa wodna. Po zdjęciu paska gdy poruszałem wałkiem z pompy latała jak chorągiewka. Gdy odpaliłem silnik na chwilkę bez paska to usłyszalem tylko orginalny dźwięk silnika bez zadnych stuków i puków. I ten dźwięk R6 to jest piekne.

Pozdrawiam wszystkich miłośników marki BMW.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 20:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Sosnowiec
i ile zapłaciłeś za wymianę pompy bo ja mam chyba ten sam problem.Czy łatwo jest to zrobić samemu?
pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 21:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Wymianę miałem za free bo robiłem to z ojcem, wymiana nie jest trudna tylko trzeba trochę porozkręcać palstików, zdjąć wisko, pasek, ja też wykręcałem chłodnicę żeby mieć popostu lepsze dojście a przy okazji sobie wszytsko poczyściłem.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 21:43 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
U mnie godzina roboty ostatnio :)
plus odpowietrzenie. Trudne nie jest choc troche nakrecic sie trzeba.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL