BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Gorąca konsola środkowa
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 17:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M62B44
Garaż: www.nsrracing.pl
Witam
Mam takie pytanko. Czy wycięcię katalizatora w E36 325 może powodować mocne rozgrzewanie konsoli środkowej w okolicach drążka zmiany biegów? Sam nie wzcinałem ale pewnie poprzedni właściciel tak zrobił bo autko ma przejechane ponad 220 kkm. Przy dłuższej jeździe jest to męczące ponieważ silnie rozgrzewa całe wnętrze samochodu. Nie pomogłaby jakaś termoizolacja tunelu środkowego powyżej puszek?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 17:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
S_T_R_D napisał(a):
Nie pomogłaby jakaś termoizolacja tunelu środkowego powyżej puszek?
przecież jest :zdziwko: chyba że to poprzedniemu właścicielowi też się nie podobało :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 18:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M62B44
Garaż: www.nsrracing.pl
Cytuj:
przecież jest chyba że to poprzedniemu właścicielowi też się nie podobało


Nie pomogłaby jakaś termoizolacja tunelu środkowego powyżej puszek=coś bardziej skutecznego, bo tamta np. się utleniła

Tylko pytanie czy to wina wyciętych katów i/lub owej termoizolacji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 20:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
mogła się zutylizować po 14 latach użytkowania. poszukaj w lepszym stanie i zamontuj.

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 20:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
po 20 latach te maty są w autach ;) Ktoś mógł ją po prostu wyjąć.


Najpierwy zdejmij skórę lewarka i zobacz czy guma na nim siedzi czy się nie wysunęła. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL