BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36][ M40 1.8 ] Wymiana Wałka I Dżwigienek . Kilka pytan...
PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 09:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Witam. Zamierza wymienic Wałek rozrządu i dzwigienki bo strasznie głosno chodzi, mam pytanie.

Czy wymieniac od razu Hydrauliczne popychacze?? Podkresle ze zauwazyłem ze w zime po odpalenie klekocza tylko chwile i ustaja.

Pytam bo nie stac mnie za bardzo na wymiane tego wszystkiego , a np

Jesli wymienie sam wałek i dzwigienki i okaze sie za jakis czas ze popychacze zaczna klekotac to moga zniszczyc wałek i dzwigienki?>??

Wina ogolnie lezy w zaniedbaniu magistrali olejowej, bo nie znam sie na bmw , koles przedemna idiota przelatał 5 tys na mineralnym ja od razu wlałem 10w40 , i pewnie trzeba było ta magistrale przeczyscic od razu... Pomóżcie i doradzcie.


Ostatnio edytowano 17 kwietnia 2007, 10:01 przez greengos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 10:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
dobre pytanie ,mam M40 ale e30.Klepią mi zawory i jest to legendarne cyk cyk pod maską.Więc chciałbym wiedziec ile kosztuje ewentualny remont i czy trzeba wszystko wymieniac pod pokrywą rozrządu.

pozdro kami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 10:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
koszt wałka to ok nowy 350 zl ,ja kupiłem uzywany w bdb stanie za 100 zl od znajomego dzwigienki to ok 35 zl za sztuke a jest ich 8 , podobnie kosztuja popychacze, tylko włąsnie nie wiem czy wymienic sam wałek i dzwigienki bo u mnie raczej to robi najwiekszy hałas i spadla moc , a popychacze bym wymienił za jakis czas... Pozdrawiam i czekam na wasze opinie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL