BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 07:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] 325 tds klekotanie silnika ?
PostNapisane: 15 kwietnia 2007, 21:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
witam
Jak w temacie :przy odpalaniu zimnego motoru gdy jest włączone ssanie silnik pracuje na wyzszych obrotach i klekotania nie ma lecz po chwili gdy silnik obniza obroty nastepuje klekot który trwa ciągle (delikatnie cichnąc gdzy silnik sie nagrzeje-oczywiste),jego zrudło jest w okolicy 3-4 cylindra od strony dolotu.
I tu mije pytanie :co moze byc przyczyną takiego klekotania, silnik pracowal by o wiele ciszej gdyby nie ten stukot ,jezdze z tym juz od 1,5 roku i chciał bym coś temu zaradzic.
Prosze o odpowiedzi POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 17:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
A silnik pracuje na wszystkich garach ? Świecie dobre ? Może coś z cewkami masz nie tak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 23:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
Możliwe że któryś wtryskiwacz, a dokładnie jego końcówka głośno pracuje (da się zregenerować).
Możliwe też że masz źle ustawiony kąt wtrysku (za bardzo przyśpieszony).
No i możliwe też że przyczyny należy szukać pod deklem głowicy (wałek, dźwigienki zaworowe...).

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL