BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 18:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z praca na benzynie i problem z zawieszeniem
PostNapisane: 22 lipca 2009, 10:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 176
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E38
Kod silnika: M60B40
Witam!
Mam taki problem w moim BMW E34 silnik M20B20 gdyż na benzynie na niskich obrotach chodzi tak jak by na 2 cylindrach obroty w granicach 80obr gdy dodam gazu i trzymam na wyższych lub jadę jest ok nie przerywa ani nic tylko jak puszcze na niskie obroty to gaśnie i nie pali na wszystkie cylindry gdy odepnę przepływomierz to na niskich obrotach ładnie trzyma obroty i równiutko pracuje ale gdy dodaje gazu od razu gaśnie I pytanie takie czy walnięty jest przepływomierz czy trzeba go wyregulować bo nie mam za bardzo funduszy na wymianę .
A po za tym jakie powinny być luzy na zaworach po kilka mi klepie??

Druga ważna sprawa z moim zawieszeniem
Gdy ruszam gwałtownie tzn szybko bez poślizgu i dymu strasznie mi coś tłucze z tyłu samochodu dzieję się tak samo gdy zmieniam szybko biegi gdy ruszam naprawdę delikatnie i zmieniam spokojnie biegi jest ok tzn ze z wyczuciem puszczam sprzęgło bez szarpania czuć z tyłu to uderzenie i jest ono bardzo głośne

Kolejne Pytanie

Dosyć ciężko wchodzą mi biegi olej w skrzyni jest ale czarny w drugim BMW bardzo gładziutko wchodzą biegi czy pomoże wymiana oleju w skrzyni??

I ostatnia sprawa

Jak jadę po dziurach tzn naszych polskich drogach coś mi klepie w prawym przednim kole nie mam żadnych luzów jak sprawdzałem ale jak jadę jest taki metaliczny dźwięk



Dużo Pytań jak na jeden raz ale nie dawno kupiłem autko i chce go doprowadzić do chociaż dobrego stanu .



Bardzo będę wdzięczny za wszelką pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 10:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
dobre
piotrb90 napisał(a):
bo nie mam za bardzo funduszy na wymianę

piotrb90 napisał(a):
chce go doprowadzić do chociaż dobrego stanu

tutaj to tylko modlić się a może samo się naprawi :padam: :padam: :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 11:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 176
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E38
Kod silnika: M60B40
za dużo to nie pomogłeś jak bym wiedział co mam do wymiany to i fundusze się znajdzie
puki co to nie wiem co jest zepsute


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 11:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 11
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: '92 e36
Kod silnika: m43b18
piotrb90 napisał(a):
coś mi klepie w prawym przednim kole nie mam żadnych luzów jak sprawdzałem


może to łącznik stabilizatora... przejedz sie na jakas stacje kontroli... kolo 20 zl kosztuje sprawdzenie na sciezce diagnostycznej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 08:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 176
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E38
Kod silnika: M60B40
dzięki ale nikt nie pomógł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 09:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: ostrĂłw wlkp
jeśli odpiołeś przepływomierz a autko dalej chodziło tzn ze przepływomierz do wymiany ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 09:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 158
Lokalizacja: WLKP
Tak jak kolega wyzej napisał przepływka do wymiany
Olej w skrzyni do wymiany
To co ci tak tłucze może nie byc tylko w tylnym zawieszeniu ale tez łącznik elastyczny ktory laczy skrzynie wał . Łacznik sie zuzywa i wali wtedy wał o podłoge przy gwałtownym ruszaniu. Ale nie koniecznie musi byc to. Co do przedniego zawieszenia nie wiem co tam moze tak chrobolic. Sprawdz wszystko jeszcze raz dokładnie.Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z praca na benzynie i problem z zawieszeniem
PostNapisane: 24 lipca 2009, 10:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
piotrb90 napisał(a):
A po za tym jakie powinny być luzy na zaworach po kilka mi klepie??


M20 silnik:

Zimny....................................................... 0.25 mm

Gorący...................................................... 0.30 mm


Za silnik zimny uważa się taki o temperaturze poniżej 35°C, za gorący powyżej 80°C.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 17:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 176
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E38
Kod silnika: M60B40
dziękuje panowie : pimp ; Bambu ; Pinczer wszystko będę robić w poniedziałek najbardziej zalezy mi na zlikwidowaniu tego uderzenia olej do skrzyni juz mam to sobie wymienie i sprawdze ten przod raz jeszcze zauwazylem przed chwila ze przy hamowaniu gdy lapia klocki to slychac to klepniecie takie samo jak jade po dziurach nawet pulsacyjnie jak hamuje to tak samo stuka nie wiecei co to moze byc tak samo mialem w E32 i nie wiem co to bylo bo juz nie mam E32


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 17:44 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 176
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E38
Kod silnika: M60B40
dodam jeszcze ze przerabialem z automata na manuala to autko i jak na automacie wrzucalem wsteczny i odrazu gaz to tez tak tluklo i bym inny wal razem z tym lacznikie chyba ze przy obu byl juz zuzyty co wy na to??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Problem z praca na benzynie i problem z zawieszeniem
PostNapisane: 21 marca 2010, 10:44 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 176
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E38
Kod silnika: M60B40
problem rozwiazany swap na m50b25 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL