bartek_nkm napisał(a):
1. Który rok auta?
2. Jest moduł komfortu? lub
3. Jakie kolory przewodów dochodzą do silnika?
Jeśli słychać cykanie to sygnały dochodzą. Przełącznik i usterkę instalacji wykluczamy. Zostaje sprawa mechaniczna.
Popukaj rączką śrubokręta w silnik. Możliwe, że szczotki straciły styk. Pukanie krótkotrwale pomoże, ale trzeba się zająć silnikiem.
1. 1996r
2. Tak jest
3. Nie zwrocilem uwagi na to
No wiec rozebralem ponownie calosc i okazalo sie ze byla to jednak usterka mechaniczna jak bylo stwierdzone wyzej. Pukniecie w silniczek rozwiazalo sprawe wiec chyba cos ze szczotkami przy okazji zrobilem tak jak kolega napisal
Dawid e-36coupe napisał(a):
Odkręć prowadnice szyby oraz ogranicznik , rusz silnikiem na "sucho" tzn bez ogranicznika i prowadnic.Silnik powinien zacząć pracować ustaw go w pozycji środkowej względem ogranicznika skręć prowadnice i ograniczniki zacznij regulować wysuw szyby.Przerabiałem to kilkakrotnie.Jeżeli słychać ze coś "cyka tzn ze silnik dobry tylko za dużo jest wysunięty i nie możne wrócić.
dodatkowo przesmarowalem wszystko i silniczek chodzi teraz o wiele ciszej bez oporow

jabol80 napisał(a):
Cytuj:
( mamy takie same autka, kolor felgi )
a rejestracje inne macie? czy tez takie same?:):):):)
no wlasnie zauwazylem ze identyko tylko ze Ty masz kiere z prawej i masz skore w srodku a ja alcantare

rejestracje sa rozne bez obaw heh

poZdro