BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] problem z zapalaniem M43
PostNapisane: 21 kwietnia 2007, 19:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 27
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E46 cabrio
Kod silnika: M54B25
Prosze o pomoc co bardziej pomysłowych... Od pewnego czasu w mojej M43 mam pewien problem z zapalaniem. Rano muszę dłużej kreci żeby zaskoczy silnik a jak juz chwyci czasami nie pali na wszystkie cylindry a przy przyspieszaniu przerywa. Nie było tak zawsze. Przeważnie jak zatankowałem świeżej benzyny chwile był spokój. Wiec pomyślałem ze to benzyna i wyczyscilem cały zbiornik. Niestety nic to nie dało. Kolejna zastanawiająca wskazówka jest to ze jeśli nawet silnik przerywa i czujnik pozwoli już przełączy na LPG wszystko znika jak ręką odjął. Samochód normalnie przyspiesza nie przerywa. Czy ktoś ma jakieś pomysły bo mi ręce opadają!!! (sonda wymieniona pompka tez przepływomierze przekładany, komp nie pokazuje błedów) POMOCY


Ostatnio edytowano 22 kwietnia 2007, 00:09 przez szmerek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2007, 07:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
wtryski paliwa ci sie zastały pewnie cały czas na lpg jezdziles mozliwe ze pompa paliwa też jest na wykończeniu

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2007, 08:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 27
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E46 cabrio
Kod silnika: M54B25
Za każdym razem jak zapalam samochód zapalam na benzynie i jeżdżę na niej aż silnik nie osiągnie odpowiedniej tem. Pompa jest wymieniana i sprawdzone ciśnienie , filtr tez jest wymieniony. Kiedy silnik sie nagrzeje benzynie również chodzi bez zarzutu. Myślę już teraz tylko nad rozkalibrowanymi wtryskami... Co wy na to??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2007, 16:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 27
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E46 cabrio
Kod silnika: M54B25
Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL