a ja obstawiam ROZRZAD
u mnie objawy nastepujace.. .kupielm - v max 220 pozniej zaczelo spadac... no i kiedy juz v max zostalo przy 160 naszczescie dostalem info ze to moze byc uklad rozrzadu... na zimnym silniku moze troszke zawory stukaja?
objawy - do predkosci max zbierala sie nawet ok... pozniej zmula nierowna poraca silnika i spadek predkosci... po wcisnieciu sprzegla i zmniejszeniu obrotow silnika moc powracala...
(lub bez tego sprzegla) - cisnalem do v max, po czym predkosc spadala (dalo sie odczuc nierowna prace silnika) do np 140 i pozniej znowu moc przybywala... ale tylko do 160 ( czy tam 180) i powtorka z rozrywki...
lekarstwo: wymiana rozrzadu (ja odpuscilem sobie walek bo byl ok - to najtrwalszy element)
przyczyna - w glownej mierze zaniedbanie olejowe
teraz od dluzszego czasu v max tylko 200-210 na 220 mozliwych
w ciagu roku zrobilem 100.000km. w polowie tego dystansu robilem rozrzad.
Nie wiem jeszcze co jest przyczyna tego ze nie moge juz jechac 220... walka trwa... sugestie mile widziane... moze kat. sie zapchal kiedy uzywalem tanszego oleju - orlen, ktory wypluwany byl przez wydech? obecnie polsynt. - castrol - ja osobisice polecam.
