BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] uszczelka pod głowicę M10 vs. M40
PostNapisane: 19 maja 2010, 20:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E30
Kod silnika: M10
CZy uszczelka pod glowice w silniku m10 rozni sie od stosowanej w silniku m40??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 problem
PostNapisane: 19 maja 2010, 20:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Czy zalewając M40 Ropą uda Ci się uruchomić silnik? NIE
Czym różni się benzyna bezołowiowa od oleju napędowego...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 problem
PostNapisane: 19 maja 2010, 21:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E30
Kod silnika: M10
moj model E30 to 316i produkowany od wrzesnia 87' do sierpnia 88' 1,8 bezn. na wtrysku lu-jetronic, rozrzad na lancuchu.
slyszalem ze silnik m40 odpowiada konstrukcyjnie silnikowi 4 cylindrowemu m10 o tej samej pojemnosci, nowosciami sa tylko rozrzad na pasek i popychacze hydrauliczne, dla tego chce sie dowiedziec czy uszczelki pod glowice beda takie same


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 problem
PostNapisane: 19 maja 2010, 21:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
zabafilip napisał(a):
Czy zalewając M40 Ropą uda Ci się uruchomić silnik? NIE
Czym różni się benzyna bezołowiowa od oleju napędowego...
że co ?
Co do pytania to uszczelka do M10 różni się od tej z M40 . Kupisz do M10 bez problemu , ta nowośc w postaci paska to wielka porażka koncernu :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 problem
PostNapisane: 19 maja 2010, 21:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL