Zrób tak:
Odstaw samochód niech wystygnie
Próbuj odpalic
Jak nie odpali normalnie to ...
Wlej paliwa do rury przepływomierza tak jak robiłeś to wcześniej.
Jak pali normalnie tak jak piszesz
Układ paliwowy na 100% i nic innego.
Pompka że chodzi to nie znaczy że pompuje
Najlepiej jak weźmiesz od kogoś pompkę która działa i spróbuj na niej to Ci wyjdzie czy Twoja jest na pewno sprawna.
Kolejna rzec to filtr ale skoro go wymieniłeś to na pewno w tak krutkim czasie by się nie zapchał.
I w końcu wtryskiwacze .
Znajdź sobie zdjęcie nowego wtryskiwacza i porównaj czy Twój czasem się nie rozsypał bo mógł się zapiec z braku paliwa.
Mogły się też przewody gdzieś zluzować.
Może się posypało sterowanie wtryskiwaczy chociaż skoro piszesz że zaczęło się to wszystko dziać od momentu kiedy prawie wysuszyliście z dziewczyną zbiornik paliwa to jedynie efekt suchego układu.
Pamiętaj że paliwo smaruje i chłodzi pompkę tak że najlepiej jak jest ona cała zanurzona w benzynie podczas pracy ponieważ szczotki ma na samej górze a tam najbardziej się grzeje.
Do niej w komplecie masz zawsze sitko które ją uchroni od zassania syfu przez który też może się zatrzeć.
Wtryskiwacze też mogą się rozsypać na sucho i też masz objawy na to wskazujące.
Ale na szczęście możesz zrobić to sam i tutaj zaoszczędzisz.
Gdyby posypała się jednak pompka paliwa to nie musisz kupować od BMW orginału czy zamiennika tylko spróbuj od Audi s3
Ja tak robiłem bo pompi od bmw kosztowały 300 a od audi 100
Takie same wymiary
Wyjście ssace trochę inne ale do kompletu dodadzą Ci sitko tak że nie bedzie problemu
Podłączenie masz proste bo tylko dwa przewody
Jak pomylisz to nie rozbierasz pompki tylko kostkę i zamieniasz miejscami, składasz i działa jak powinno.
Jakby coś ruszyło to pisz
jakoś Cię pokierujemy żebyś ją wkońcu uzdrowił
