BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] brak iskry 318i m40
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
witam mam taki problem w moim BMW, przyjechalem do domu normalnie i rano nie chciała już odpalić, okazało sie ze nie ma iskry, i nie wiem za co sie wziąśc, szukałem na forum i nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi, prosze o pomoc Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:51 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
sprawdź cewkę zapłonową ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
ale jak? nie wiem czy to istotne ale dzień wczesniej na gazie chodziła jak by na 3garach i nie wkrecała sie na obroty,a na benzynie było ok, i po jakichś 2km przeszło jej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 12:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
Sprawdź iskrę bezpośrednio od cewki z pominięciem kopułki.
Jak to nie pomoże to zostają:
- bezpieczniki (w pierwszej kolejności)
- przekaźnik główny
- czujnik położenia wału korbowego
Polecam diagnostykę komputerową, przyśpieszysz naprawę.

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 15:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
jak sprawdzic ta skre bezpośrednio od cewki? u mnie w bmw nie ma kpułki, czujnik położenia wału korbowego sprawdziłem i jest ok, ale ten drugi czujnik od wałka rozrzadu mi nie pasuje miedzy pinem 1a 2 powinno być do 1ohma au mnie pokazuje 0.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 15:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
kami20070, co ty za bzdury piszesz w m40 jest kopułka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 15:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
gdzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 15:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
kopułka
nr 14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 15:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
ok wielkie dziek;) juz ide sprawdzać:) bezpieczniki juz sprawdziłem wszystkie sprawne, a teraz kolego mogł byś mi powiedzieć gdzie jest ten przekażnik główny i jak go sprwdzić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 16:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
a jak mam sprawdzić ta cewke? :dontgetit:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 16:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
zobacz miernikiem czy jest napięcie na cewce na tych cienkich kabelkach przy włączonym zapłonie jak jest to zobacz czy jest iskra


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 16:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
sprawdzałem próbnikiem 12v i kontrolka sie nie zapalał czyli cewka popsuta?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 16:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
to znaczy że nie dochodzi zasilanie do cewki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 16:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
i gdzie szukac przyczyny?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
teraz jak by chciała czasem zaskoczyć ale prad do cewki dochodzi wtedy gdy krece rozrusznikiem i to nie zawsze, gdy swiatełko sie zapala to samochod wtedy chwyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
Cytuj:
czujnik położenia wału korbowego sprawdziłem i jest ok


W jaki sposób sprawdziłeś ten czujnik? Coś mi się wydaje, że tu leży problem.

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Modul zaplonowy
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Wg. mnie na 90% jest to wadliwy modul zaplonowy. Szczegolnie jezeli mowisz ze byl okres w ktorym nie chodzil na wsyztskich garach. Najlepiej pozyczyc go od kogos i sprawdzic.


Ostatnio edytowano 22 lipca 2009, 22:48 przez rafchal, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Modul zaplonowy
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
rafchal napisał(a):
Wg. mnie na 90% jest to modul zaponu.

a co to takiego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Chyba wiadomo o co chodzi musisz sie wsyztskiego czepiac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
nie czepiam się i myślę że nie tylko ja nie wiem co to takiego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL