BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 09:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] swap 2,0 24v na 2,5 24v
PostNapisane: 4 maja 2007, 12:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
jak w temacie- co trzeba wymienic przy takim swapie ??
zawiecha??
komp???
hamulce ???
skrzynia??
dyfer ??
układ wydechowy ??
układ chłodzenia
jeśli był juz taki temat to przepraszam :wstyd:
pozdrawiam

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Ostatnio edytowano 4 maja 2007, 13:56 przez vanos24, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 16:21 
Wszystko może zostać twoje, to jest najlepszy SWAP jaki może być ;)
Zawiecha-masa silnika praktycznie ta sama.
Komp-wypadałoby wymienić ale na biedę może zostać z 2.0.
Hamulce-mogą zostać
Skrzynia-też pasuje
Dyfer-może zostać
Układ Wydechowy-tez może zostać
Układ Chłodzenia tez może zostać
Do Swapa kup sam silnik, no i jak pisałem to komputer wypadałoby wymienić


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 17:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
a nie lepiej wsadzać M52B28 ? :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 21:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
Ukasz napisał(a):
a nie lepiej wsadzać M52B28 ? :hyhy:

2,8 już nie kupie w tak dobrej cenie- a po 2gie , z 2,8 chyba nie bedzie tak łatwo-
musze jeszcze dobrze przemysleć sprawe razem z moim mechanikiem - najwyżej dam mu moje 2,0 za przekladke :)
a nie bedzie potem jakis problemow z takim "nieoryginalnym" silnikiem ??

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 21:44 
vanos24 napisał(a):
"nieoryginalnym" silnikiem

Oryginalny to on jest ;)
Nie powinno być żadnych problemów jak swap będzie zrobiony dobrze :ok:
2.8 już by nie było za oryginalne bo tego silnika nie było w E34, a z M50B25 można zrobić ze będzie wyglądał jak oryginał :)


Ostatnio edytowano 4 maja 2007, 21:45 przez DAREX, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 21:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
no to chojnie wynahrodzenie szykujesz dla mechanika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 21:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
DAREX napisał(a):
a z M50B25 można zrobić ze będzie wyglądał jak oryginał
jeżeli masz na myśli sprzedaż to itak po VIN-ie wyjdzie na jaw.... z M52 napewno więcej zabawy ale efekt też lepszy by był :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 08:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
Ukasz napisał(a):
DAREX napisał(a):
a z M50B25 można zrobić ze będzie wyglądał jak oryginał
jeżeli masz na myśli sprzedaż to itak po VIN-ie wyjdzie na jaw.... z M52 napewno więcej zabawy ale efekt też lepszy by był :hyhy:


Nie opłaca mi sie sprzedawać już tego auta - wiec chciałbym coś z nim zrobic :)
kupiłem je ponad 3 lata temu za 23 tysiaki a teraz ile jest warte 12 ??:) wiec odpuszczam sobie .

przede wszystkim auto ma byc niezawodne - dlatego zastanawiam sie nadal nad tym swapem.
a co do zapłaty mojemu mechanikowi-m to on nigdy nie chce brac odemnie kasy- zreszta w mojej buni nigdy nie bylo dużo pracy :)

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 08:14 
vanos24 napisał(a):
to on nigdy nie chce brac odemnie kasy


eee, to niech robi za darmo, silnik zawsze sprzedasz ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 09:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
vanos24 napisał(a):
a co do zapłaty mojemu mechanikowi-m to on nigdy nie chce brac odemnie kasy
normalnie mechanik marzenie (zakładając że sie zna na rzeczy :hyhy: , a pewnie się zna skoro chcesz u niego swapa robić) a Twój obecny silnik cierki na cos że chcesz go zmieniać?

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 10:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
Ukasz napisał(a):
vanos24 napisał(a):
a co do zapłaty mojemu mechanikowi-m to on nigdy nie chce brac odemnie kasy
normalnie mechanik marzenie (zakładając że sie zna na rzeczy :hyhy: , a pewnie się zna skoro chcesz u niego swapa robić) a Twój obecny silnik cierki na cos że chcesz go zmieniać?


nie silnik chodzi bajka- nic mu nie dolega - tylko jeden minus ,40 koni za mało ;/
taki zabieg mysle ze bedzie mnie kosztowac koło 1200 zł (silnik bym przytargał od wroga) - jak wczesniej wspominalem szkoda mi auta sprzedawac .a na e39 na razie mnie nie stać (utrzymanie)

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 10:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
vanos24 napisał(a):
tylko jeden minus ,40 koni za mało ;/
tak myślałem ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 10:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
masz racje szkoda sprzedawać a w szczególności tak pięknego i zadbanego auta jak twoje

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL