BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Uszczekla pod głowica
PostNapisane: 17 maja 2007, 21:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: BiaÂłystok
Słyszalem ze jak byla robiona uszczelka pod glowica to trzeba pozniej planowac glowice? Jesli sie jej nie splanuje to jakie sa tego skutki?I jakie sa skutki jesli jest do zrobienia uszczelka pod glowica? Co sie dzieje z silnikiem?


Ostatnio edytowano 18 maja 2007, 11:48 przez macio88, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2007, 10:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Cytuj:
I jakie sa skutki jesli jest do zrobienia uszczelka pod glowica? Co sie dzieje z silnikiem?
kolego ze uszczelka jest do wymiany to poznasz po paru ojawach...samochod slaby,podnosi ci sie poziom oleju(bo woda lub plyn z chlodnicy ci sie przedostaje do oleju)olej w plynie lub w wodzie(na takiej samej zasadzie jak woda do oleju to i olej do wody)jezeli ci sie przedostaje woda do oleju to na korku do wlewania oleju pod spodem lub sie pojawic "maz"taka jak majonez(ale nie zawsze)A co wiecej to nie wiem...niech koledzy pomoga.
A co do pierwsze3j czesci pytania
macio88 napisał(a):
Słyszalem ze jak byla robiona uszczelka pod glowica to trzeba pozniej planowac glowice? Jesli sie jej nie splanuje to jakie sa tego skutki?
to moim zdaniem nie trzeba przy wymianaie uszczeli planowac glowicy(chyba ze jest mocno zjechana gladz)Ale jesli wszystko jest oki to tylko wymiana i tyle...samej uszczelki.Pozdrawiam i mam nadzieje ze cos pomoglem...a jak nie to pytaj dalej.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2007, 14:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
iglu napisał(a):
Cytuj:
I jakie sa skutki jesli jest do zrobienia uszczelka pod glowica? Co sie dzieje z silnikiem?
kolego ze uszczelka jest do wymiany to poznasz po paru ojawach...samochod slaby,podnosi ci sie poziom oleju(bo woda lub plyn z chlodnicy ci sie przedostaje do oleju)olej w plynie lub w wodzie(na takiej samej zasadzie jak woda do oleju to i olej do wody)jezeli ci sie przedostaje woda do oleju to na korku do wlewania oleju pod spodem lub sie pojawic "maz"taka jak majonez(ale nie zawsze)A co wiecej to nie wiem...niech koledzy pomoga.
A co do pierwsze3j czesci pytania
macio88 napisał(a):
Słyszalem ze jak byla robiona uszczelka pod glowica to trzeba pozniej planowac glowice? Jesli sie jej nie splanuje to jakie sa tego skutki?
to moim zdaniem nie trzeba przy wymianaie uszczeli planowac glowicy(chyba ze jest mocno zjechana gladz)Ale jesli wszystko jest oki to tylko wymiana i tyle...samej uszczelki.Pozdrawiam i mam nadzieje ze cos pomoglem...a jak nie to pytaj dalej.

Wydaje mi sie, ze trzeba zawsze planowac glowice...raz w golfie zmienili mi uszczelke i nie planowalem glowicy (oszczednosci :wstyd: ) i po zlozeniu calosci na wolnych zaczela palic mi sie kontrolka oleju (male cisnienie) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2007, 19:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: Brzostek
Moje BMW: e39 535iA
Kod silnika: M62B35
młodość ma swoje prawa, a to czasem kosztuje---zawsze po zdjeciu głowicy planujemy ją ,bo przecież to aluminium i zawsze od temp. ma skłonnośc do krzywienia, poza tym trzeba dla spokoju sumienia ,sprawdziźć szczelność głowicy--potem narastają niepotrzebne koszty---po zakupie uszczelki porównaj ją najlepiej ze starą , czasem sa rózne wielkości przelotów np, płynu chłodniczego---ja tylko radzę-pozdro[ ciekawi mnie powód jej zmiany] napisz na priva ,ja robiłem cos takiego dwa razy-- :hyhy: :hyhy: :hyhy:

_________________
nie bijcie nie ma za co?!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL