BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Układ kierowniczy
PostNapisane: 20 maja 2007, 20:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: Olsztyn
Witam.mam drobnu problem i pytanie.Na postoju jak ruszam kierownica to w ukladzie kierowniczym sluchac jakies stuki,tak jakby na listwie(nie wiem)czy jest na to jakis sopsob.E36 M40 '93rok


Ostatnio edytowano 21 maja 2007, 17:33 przez phdream, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2007, 09:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
wymiana magla

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2007, 10:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
elektron85 napisał(a):
wymiana magla
a moze na drazkach kierowniczych??nie wiem jak sie myle to mnie poprawcie :)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2007, 12:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Witam jezeli juz sprawdziles ze masz luz na listwie to mozesz sprobowac go nieco skasowac i robisz tak jestes na kanale i od spodu przodem do silnika wez lampe i jakis lakier do paznokci ,na listwie blizej lewego kola [strona kierowcy] od gury jest sruba na tej liswie wez zaznacz lakierem polozenie sruby wzgledem obudowy i nastepnie dokrecasz srube w prawo o max 30 stopni i jedziesz sprawdzic [wszystko sie musi ulozyc]. Tyle wiem na ten temat nie raz pomaga ale mozesz miec problem z powrotem kiery po zakrecie i wtedy musisz troche cofnac srube i tak do pelnego sukcesu. Pozdro.

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL