BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] 2.5 12v wkreca sie do 5 tys obrotów jaka przyczyna
PostNapisane: 26 maja 2007, 21:55 
witam wszystkich.mam problem moja e34 2.5 12v wkreca sie do 5tys obrotów i to przez sile wymienilem przeplywke na dobra i to samo.pomocy :zalamany:


Ostatnio edytowano 27 maja 2007, 09:02 przez ARTUR525, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 23:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
A po wymianie przepływki zrobiłeś reset kompa ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 22:11 
witam. wlasnie tego niezrobilem,a to moze byc taka przyczyna.dzieki wielkie :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 13:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa WB
A pompa paliwa wyrabia?

_________________
Autoelektronika. Elektryka. Mechanika. PrzeglÂądy. Warszawa ul. PotaÂżowa 27 Pn-Pt 9.00-17.00 0694679252 Maciek. Tanie czĂŞÂści i oleje!
UWAGA!! Pomoc techniczna TYLKO przez forum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 20:07 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Zmierz ciśnienie paliwa w układzie paliwowym i ewentualnie wymień filtr paliwa przed pomiarem.
Wymiana filtra paliwa powinna być kwestią standardową podczas pierwszej obsługi zakupionego auta.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 00:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: PiotrkĂłw Tryb
robertbmw napisał(a):
Zmierz ciśnienie paliwa w układzie paliwowym i ewentualnie wymień filtr paliwa przed pomiarem.
Wymiana filtra paliwa powinna być kwestią standardową podczas pierwszej obsługi zakupionego auta.

W ostatni poniedziałek miałem taką przygodę z moim E34. Wymieniłem filtry powietrza i paliwa świece i w końcu okazało sie że pompa paliwa podawała za małe ciśnienie. Nie wiem w jakich jednostkach mierzy sie to ciśnienie ale zamiast średnio 3-3,5 podawała 1,5-2. Pompa jest juz nowa i "Bunia" smiga :)

_________________
BMW dziecko specjalnej troski ale za to je kochamy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL