BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 22:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Dziwna inspekcja i nie dzialajacy obrotomierz!!
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 21:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: SĂŞdziszĂłw
Witam mam problem odnoscie inspekcji i obrotomierza: oto objawy po skasowaniu inspekcji czasem wlacza sie i zaczyna migac w tym samym momenci obrotomierz przestaje dzialac. Nie wiem od czego to zalezy wogole ze ona sie wlacza i zaczyna migac na jakies 10 seuknd potem znika (dodam ze byla kasowana na 100% i na 2 dzien juz zaczela tak migac) Natomiast przed skasowanie gdy swiecila ciagle to obrotomierz nie dawal znaku zycia. Jednym slowem gdy wyswitla sie inspekcja obrotomierz nie dziala? co to moze byc?? Z gory dziekuje za kazdna informacje na ten temat!

_________________
Lukajcie na moja bawarke http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5278


Ostatnio edytowano 17 czerwca 2007, 15:40 przez kozik88, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 21:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: Bochnia
Ja też mam problem z inspekcją tzn nie można jej skasować i cały czas mam czerwoną diodę, na dodatek nie działa obrotomierz i eko. Cóż to za ustrojstwo.. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2007, 10:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
coś mi się wydaje, że inspekcja była kasowana przez zwarcie styków w złączu diagnostycznym :niepewny:

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2007, 10:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: SĂŞdziszĂłw
W moim przypadku tak własnie byla kasowana, czy to ma jakis negatywny wpływ ze w ten sposob?

_________________
Lukajcie na moja bawarke http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5278


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2007, 10:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
kozik88 napisał(a):
czy to ma jakis negatywny wpływ


Czasami bywa tak, że wskakują błędy i pojawiają się takie właśnie szopki. Powinieneś pojechać na komputer i doprowadzić wszystko do ładu.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 15:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Jaworzno
witam ja tez kasuje inspekcje przez zwarcie u mnie zas jest tak ze z zegarkiem wreku trwa to czasami nawet 15 min zanim zadziała czasami to wychodze z siebie i kiedys przez kilka dni miałem tak ze chocbym niewiem ile jechał to licznik pokazywał max 60 a po jakims czasie wszystko wróciło do normy czytałem tez zew e 34 liczniki lubił szfankowac a ile w tym prawdy najlepiej to niech sie wypowie ten co siedzi w temacie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 16:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: opole
A ja jeżdże już dwa lata i nie kasuje żadnej inspekcji. Świecą mi się wszystkie te diody i zegareczek przez parę sekund od odpalenia i co z tego? Zegary działają i będą działać ponieważ nie robię i nie będę robił żadnych zwarć. Wiem kiedy wymieniać olej, zmieniać bieliznę i prać skarpetki i żadne diody mi o tym nie przypominają.
Pozdrowienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL