BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Jaka może być przyczyna?
PostNapisane: 29 maja 2007, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 67
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57D30
Witam.

Ostatnio z bunią chyba coś się dzieje...

Dokładnie
1. Na zimnym silniku ładnie idzie a po rozgrzaniu tak jakby tracił moc (nie dużo ale delikatnie)
2. Pali ok 13-15 litrów na 100km przy silniku 1.6
3. Przy rozgrzanym silniku delikatne falowanie obrotów

Aha pod obudowa od Kata mam sadze więc wydaje mi sie że to kat albo sonda lub to i to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 23:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
gofer88 napisał(a):
Pali ok 13-15 litrów na 100km przy silniku 1.6

:szok:

A co do problemu to proponowałbym zacząć od podłączenia pod kompa.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 08:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa WB
Krok numer 1 - sprawdzenie czujnika temperatury cieczy na rozgrzanym silniku. Jak sprawdzisz oporność miernikiem to napisz jakie miałeś wartości.

_________________
Autoelektronika. Elektryka. Mechanika. PrzeglÂądy. Warszawa ul. PotaÂżowa 27 Pn-Pt 9.00-17.00 0694679252 Maciek. Tanie czĂŞÂści i oleje!
UWAGA!! Pomoc techniczna TYLKO przez forum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 14:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 67
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57D30
A mógłbys mi opisać dokładnie jak to zrobić?? Bo jestem świeżym kierowcą i nie mam jeszcze takiego łba do samochodów :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL