BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] swap z m43 1,6 na 1,8 is
PostNapisane: 31 maja 2007, 17:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: maÂłopolska
zmieniał ktos kiedys silnik w e36 z m43 na 1,8 is ????? jesli tak to prosze o jakies info chodzi mi czy skrzynia i sprzegło mi podejdzie i jak z elektryką


Ostatnio edytowano 31 maja 2007, 22:54 przez dyzio, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 22:53 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Trochę jest tu : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8148


ps. nie zakładaj nowych tematów tylko najpierw poszukaj

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 23:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
i nie zmieniaj na iS'a tylko 2.5 :hyhy:

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 05:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: maÂłopolska
szukałem i znalezłem ''zakładaj tylko 2,5. 6 garów itp!!! mam compacta 1,6 i kozystając z okazji iz zajmuje sie sprzedazą uzywanych czesci trafił mi sie rozbity e36 coupe 1,8 is z przebiegiem 140tys z silniczkiem naprawde dobrym az zal sprzedawac wiec zastanawiam sie nad wsadzeniem do mojego compacta. jedyną wątpliwoscia jest instalacja czy przekładac całą wiązke od silnik do komp. czy stara bedzie pasowac????? posiadam bmw e 36 coupe na czesci trzy sztuki!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 15:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
nie wiem na 100% jak jest w e36 ale wiem za to,że w e30 komp od IS pasuje do silników m40(czyli 8zaworowe 1.6 i 1.8)
Wnioskuje z tego,że wiązka może zostać(z tym,że nie na pewno) :kwasny:

p.s.poprawcie mnie jeśli się mylę

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 17:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: maÂłopolska
wsadziłem silnik z instalacją sterownik przepływka itp wszystko z oryginalnego silnika . iskra jest pompa chodzi silnik nie zapali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 20:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
EWS??

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 20:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
na bank :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 20:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
my juz cos o tym wiemy :rotfl: :rotfl:

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 20:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
qbaA6 napisał(a):
my juz cos o tym wiemy :rotfl: :rotfl:


i moze moglibysmy cos Panu podpowiedziec :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 21:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: maÂłopolska
tzn????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 21:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
dyzio napisał(a):
tzn????????


Ten Twoj samochod to ktory rocznik ? i jaki byl rocznik dawcy nowego silnika?.. a najlepiej podaj nam numery obydwu sterownikow silnika. Prawdopodobnie samochod ma EWS ( immobilizer )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, 08:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: maÂłopolska
mój to 95r dawca 94r podpiełem komp. i pokazywał nie stworzone rzeczy wysokie temp. obroty itp. silnik odpalił na starym komp. od 1,6 i puki co chodzi. martwi mnie tylko jedno czy nie bedzie sółabszy i jak długo pochodzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL