BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Rozrząd m40 Wymiana
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 11:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
No i nadszedł czas........ :rotfl:


Pytania kieruję do osób które miały lub mają doczynienia z silnikiem m40 1.8.
Jakiej firmy rozrząd (pasek,rolki) polecacie/używacie
Ile mniej więcej kosztuje wymiana? ;)

Jakieś sugestie?

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 11:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
witam,widzialem na allegro zestaw naprawczy czyli:8 dzwigienek,8 popychaczy no i wałek łącznie za 950 zl plus robocizna.Mam ten sam problem co ty ,tyle ,ze ja mam e30.Zastanawiam sie nad wymiana silnika ,chcialbym wrzucic 2.0m20 ,na allegro sa po 1000-1300 zl z osprzetem.

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 12:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
musze skorygowac swoja wypowiedz,myslalem ,ze masz problem ogolnie z rozrzadem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 12:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Nie chodzi mi o sam pasek + rolki. Reszta jest w porządku a rychło nadchodzi czas na wymianę wcześniej wspomnianych. :)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 12:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Cioos pisz do Stones1...dostaniesz najlepsze ceny i towar wysokiej jakosci...wymiana paska z napinaczem to 100-150zl...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 14:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Ja ostatnio wymieniałem cały komplet, pasek Continental , rolki i napinacze RUVILE , zapłaciłem za komplet 240 zl , wymiana mnie kosztowała 100


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL