BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Check a xenon
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 17:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
Witam mam takie pytanie czy po zamontowaniu u kogoś z was xenonów komputer zaczoł wyświetlać komunikat o przepalonej żarówce ?
Wie ktoś jak to obejść ?? Albo moze ktoś wie gdzie dostać xenon na 55W zamiast 35 ??
Mowa jest o e36 na pełnym kompie .

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2230 >> 318i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=1771 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=10133 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=45445 >> 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=76576 >>320i


Ostatnio edytowano 4 czerwca 2007, 19:25 przez ///MacArthur, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 17:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
W tym przypadku moc samego zarnika nie ma zadnego znaczenia. Tu chodzi o rezystancje w ukladzie. Zeby oszukac OBC nalezaloby wpiac w instalacje odpowiedni opornik, ktory bedzie symulowal zarowke.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 19:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
Masz jakiś schemat jak to zrobić ??

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2230 >> 318i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=1771 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=10133 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=45445 >> 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=76576 >>320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 19:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Tu jest opis eleganckiego rozwiazania, co prawda w E32 ale mozna to wlasnie zrobic w podobny sposob
http://bmwe32.masscom.net/johan/HID_upg ... grade.html

Ps. Inne metody sa rzeznicze i zamieniaja samochod w grzejnik ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 19:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
A to ciekawe,ja tez mam pelnego kompa i nie pokazuje mi bledu.

_________________
szesc cylindrow, 9 litrow pojemnosci i 310 koni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 21:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
gagapuk napisał(a):
A to ciekawe,ja tez mam pelnego kompa i nie pokazuje mi bledu.


A jaką masz tą instalacje ? Mozesz dać namiar gdzie kupiłeś ??

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2230 >> 318i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=1771 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=10133 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=45445 >> 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=76576 >>320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 15:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
Hej.Kupilem na ebay'u angielskim na tej aukcji http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... &rd=1&rd=1
zasilanie do przetwornicy podlaczylem kabelkami do ktorych podpina sie zarowke,nie tak jak bylo w instrukcji,prad z akumulatora i wszystko dziala.

_________________
szesc cylindrow, 9 litrow pojemnosci i 310 koni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 19:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
gagapuk napisał(a):
Hej.Kupilem na ebay'u angielskim na tej aukcji http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... &rd=1&rd=1
zasilanie do przetwornicy podlaczylem kabelkami do ktorych podpina sie zarowke,nie tak jak bylo w instrukcji,prad z akumulatora i wszystko dziala.


moze dlatego chec sie nie pali ??

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2230 >> 318i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=1771 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=10133 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=45445 >> 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=76576 >>320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 20:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
Nie nie pali sie, wszystko jest tak jak powinno. Lapmy pieknie swieca.

_________________
szesc cylindrow, 9 litrow pojemnosci i 310 koni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 08:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
Jest jeszcze jedno wyjście proste i bez kombinacji kupić przetwornice 50W .

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2230 >> 318i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=1771 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=10133 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=45445 >> 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=76576 >>320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 15:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
Powiedz jak to podlaczales,jakie masz zarowki do jesli H1 to wszystko powinno grac chyba ze zle cos podlaczasz. Zalaczam Ci fotki jak zamocowalem przetwornice,nie moglem ich nigdzie indziej umiscic,malo miejsca i krotkie kabelki. Jak narazie nie przeszkadzaja ale jak chce sie dostac do zarowek drogowych to musze je odkrecac.

Obrazek
Obrazek

Wycinalem otwory w kopulkach lamp:

Obrazek

a tak swieca przy lekkim zmroku:
Obrazek

_________________
szesc cylindrow, 9 litrow pojemnosci i 310 koni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 23:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
masz pełnego kompa ?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2230 >> 318i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=1771 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=10133 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=45445 >> 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=76576 >>320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 09:43 
Może twój komp jest uszkodzony.
Każdy prawidłowo działający komp wyświetli błąd przednich żarówek po takiej instalacji.
Zmienia się rezystancja w układzie i musi tak być.
U mnie wyświetla abendlicht defect u mojego ojca w audi też wyświetla błąd żarówki.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 10:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
nie wiem o jakia rezystancje Wam chodzi,wg mnie wszystko powinno byc ok po instalacji xenonow. Przecie roznica polega tylko na tym ze zamiast zarowki podlaczasz przetwornice,komp powinien odczytac tylko zmiane mocy pobieranego pradu.
Mam pelnego kompa:
Obrazek

_________________
szesc cylindrow, 9 litrow pojemnosci i 310 koni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 11:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
wystarczy przycisnac check na kompie i powinien wyświetlić komende check OK wtedy bedzie wiadomo czy wszystko gra .

Myśle ze przetwornice 50W rozwiązują ten problem .

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2230 >> 318i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=1771 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=10133 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=45445 >> 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=76576 >>320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 13:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
--==maly==-- napisał(a):
Może twój komp jest uszkodzony.
Każdy prawidłowo działający komp wyświetli błąd przednich żarówek po takiej instalacji.
Zmienia się rezystancja w układzie i musi tak być.
U mnie wyświetla abendlicht defect u mojego ojca w audi też wyświetla błąd żarówki.


a nie jest to tak jak w innych autach, że check wykrywa tylko różnicę w rezystancji pomiędzy lęwą stroną a prawą ?? jak wsadzisz 2 identyczne przetwornice po lewej i po prawej stronie auta a złącza będa identyczne to rezystancja w ukł bedzie identyczna po jednej i drugiej stronie i bedzie ok.. tak działa check miedzy innyi w audi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL