BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] przyspieszenie - słabe
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 14:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: gorzow wlkp
Witam posiadam BMW e 36 z silnikiem m40 i ma troszke slabego kopa, co robic??


Ostatnio edytowano 5 czerwca 2007, 19:17 przez roberto-666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 14:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
krok pierwszy: sprzedać
krok drugi : kupic drugie e36 z silnikiem M52B28 (ewentualnie M52B25) a najlepiej S52B32 :hyhy:

innego wyjscia rozsądnego nie ma ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 15:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Wrzuć sobie dyfer od jakigoś m40 automat-ma krótsze przełożenia a furka na pewno będzie się lepiej zbierać.Pozdro

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 16:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Koledzy powyżej mają takie mądre rady, że aż się ich czytać nie da. Kolego tak w ogóle to nie wymagaj od silnika 1.8 zbyt wiele to nie 3.5 gdzie jest dużo ponad 200 koni. Przyczyn słabego przyspieszenia może być bardzo dużo, sprawdź w jakim stanie są filtry (powietrza, paliwa), możesz mieć zapchany katalizator, sonda może być walnięta lub przepływomierz, u mnie w E34 brakowało mocy to wymieniłem filtr powietrza, świece i cewki bo strzelało pod machą i normalnie nie to auto. Jeszcze powymieniałem parę różnych rurek gumowych które były poparciałe i zasysało się lewe powietrze. A od roku jeżdżę na wyciętym katalizatorze i autko jak na 2.0L ma naprawde niezłego kopa. Tak więc radzę na początek posprawdzać te wszystkie rzeczy i dalej będziemy myśleć.

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 17:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: gorzow wlkp
Piotr_BMW napisał(a):
Koledzy powyżej mają takie mądre rady, że aż się ich czytać nie da. Kolego tak w ogóle to nie wymagaj od silnika 1.8 zbyt wiele to nie 3.5 gdzie jest dużo ponad 200 koni. Przyczyn słabego przyspieszenia może być bardzo dużo, sprawdź w jakim stanie są filtry (powietrza, paliwa), możesz mieć zapchany katalizator, sonda może być walnięta lub przepływomierz, u mnie w E34 brakowało mocy to wymieniłem filtr powietrza, świece i cewki bo strzelało pod machą i normalnie nie to auto. Jeszcze powymieniałem parę różnych rurek gumowych które były poparciałe i zasysało się lewe powietrze. A od roku jeżdżę na wyciętym katalizatorze i autko jak na 2.0L ma naprawde niezłego kopa. Tak więc radzę na początek posprawdzać te wszystkie rzeczy i dalej będziemy myśleć.

Pozdrawiam :)
Dzieki Piotr_BMW tak wogole to wiem ze ten silnik jest slaby i nie ma zbyt duzej mocy ale jest z nim cos nie tak. Zaczne od wymiany filtra paliwa i przepływomieża a póżniej to zobacze co dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 17:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Po wymianie przepływomierza pamiętaj żeby zrobić reset komputera poprze odłączenie klemy "-" z akumulatora na min. 1 godzinę. A co do filtra powietrza to możesz go odkurzyć na początek, a w przyszłości wymienić. A filtr paliwa polecam FILTRONA, są naprawdę dobrej jakości, sam taki mam i jest OK.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 13:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
slyszalem plotki ze filtron to co badz. :/ lepiej dorzucic pare groszy i kupic Knechta. :)

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 14:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
szebart napisał(a):
slyszalem plotki ze filtron to co badz. lepiej dorzucic pare groszy i kupic Knechta.


tez tak slyszalem, jak ostatnio kupowalem olej + filtr. Knecht kosztowal o kilka pln wiecej

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL