BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] 1,6i compact 96 r. Uszczelka pod głowicą
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 11:44 
Obecnie silnik pracuje nierówno jak traktor. kilka kilometrów wcześniej jak był zimny to było wszystko dobrze do momentu gdy nie podskoczyła temperatura to zaczoł pracować dziwnie nie równo i trząsło samochodem (na luzie). Mechanik stwierdził uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Jego uzasadnienie to nierówna praca silnika, bąbelki w chłodnicy (płyn kipi w trakcie pracy silnika na luzie), gwałtowne nagrzewanie się silnika (jestem w stanie przejechać nim kilokaq kilometrów i temperatura jest na czerwonym polu - do połowy grzeje się długo natomiast od połowy do czerwonego pola trwa to moment max do 1 km jazdy) dodatkowo kilka razy niedawno miałem problem z odpaleniem go rano. Już na wiosnę miałem problem z chłodzeniem gdy stanołem w korku. Okazało się że układ był zapowietrzony, po odpowietrzeniu i uzupełnieniu płynem okazało się że chłodnica przecieka, polecono mi zastosować uszczelniacz w proszku. Czy to faktycznie to i czy uszczelniacz mógł oprócz wody w silniku zaszkodzić i jakie mogą być skutki tego. Obecnie samochód stoi i czeka do odcholowania.

Dziękuję za jakąkolwiek pomoc w informacji.


Ostatnio edytowano 8 czerwca 2007, 22:23 przez Marcin 21, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 13:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
jeśli faktycznie ze zbiorniczka wyrównawczego wydobywają się spaliny to uszczelka pod głowicą jest prawidłową diagnozą , jeśli olej w wodzie albo woda w oleju to najprawdopodobniej uszczelka również ...

i słuchaj więcej takich porad z proszkiem uszczelniającym chłodnicę to się długo nie nacieszysz tym samochodem :hyhy: :wstyd:

po zapodaniu czegoś takiego chłodnica przecież nie ma już takiej wydajności jak powinna jeśli wogule jakąś ma bo wszystko zaklajstrowane pewnie równo tym g***** :kwasny: a to skutkuje nieodpowiednim chłodzeniem silnika co z kolei skutkuje przegrzwaniem lub/i pęknieciami głowicy jak równiez destrukcją uszczelki pod głowicą :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 14:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
Marcin 21 a wiesz już jaki koszt tej wymiany,ile Ci zakrzyczał mechanior?ile sama uszczelka i robota?pozdro

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 15:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 48
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36
hehe czolem, przerabialem uszczelke w tym samym aucie, koszt wymiany + czesci kolo 1000-1500 zl. zalezy jak sie dogadasz (i co bedziesz wymianial). na forum widzialem ze byli chetni zrobic to za 100 + czesci, ale nie wiem czy to aby dobry pomysl... warto zainwestowac jesli chcesz dalej sie Cieszyc tym autkiem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 15:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
smialek18 napisał(a):
hehe czolem, przerabialem uszczelke w tym samym aucie, koszt wymiany + czesci kolo 1000-1500 zl. zalezy jak sie dogadasz (i co bedziesz wymianial). na forum widzialem ze byli chetni zrobic to za 100 + czesci, ale nie wiem czy to aby dobry pomysl... warto zainwestowac jesli chcesz dalej sie Cieszyc tym autkiem ;)

Szczerze...to niezle Cie skroili :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL